سنندج؛

بازدید هیئت بازرسی ستاد عالی از کانون های مساجد کردستان

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همراه بازرسان این ستاد از کانون های مساجد این استان بازدید و فعالیت های دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان را رصد می کنند.


به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، مرتضی طاهریان گفت: این هیئت (18 مهر) بازدید خود از کانون های مساجد کردستان را از شهرستان قروه آغاز کردند.
 
این تیم نظارتی در بدو ورود به استان کردستان از کانون های نبی اکرم (صلی الله علیه و آله و سلم) روستای وینسار، کانون آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) قروه و کانون های مهدویت و امام رضا (علیه السلام) سریش آباد بازدید و از نزدیک در جریان فعالیت های کانون های مساجد شهرستان قروه قرار گرفتند.
 
کانون های صلاح الدین ایوبی روستای هلیزآباد و حضرت ابوالفضل (علیه السلام) دزج از دیگر کانون های بودند که تیم نظارتی ستاد عالی مساجد از آنها بازدید کرد.
 
شرکت در جلسه شورای اداری دبیرخانه هیئت نظارت بر کانون های فرهنگی هنری مساجد کردستان، بازدید از کانون های شهری و روستایی شهرستان سنندج، بازدید از خبرگزاری شبستان، دیدار با کارکنان دبیرخانه، دیدار با مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان و شرکت در همایش مادران موفق در کانون بعثت سنندج از برنامه های پیش بینی شده امروز تیم نظارتی ستاد عالی در این استان است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.