مشهد؛

جامعه‌ای سالم و ایمن با رعایت استانداردهای جهانی

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی گفت: با انسجام و مشارکت در راستای اهداف رعایت استانداردهای جهانی می‌توان جامعه ای سالم، ایمن و پویا داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، ارکانی درمراسم نودمین سالگرد تاسیس استاندارد ملی درمشهد بابیان این مطلب افزود: به خاطر اینکه تولیدات غذایی با جان و سلامت انسانها سروکار دارد باید نظارتی دقیق در کنترل کیفیت و رعایت استانداردهای جهانی شود تا دیگر شاهد نمونه‌های عدم استاندارد در کشور نباشیم.

وی بابیان اینکه خراسان رضوی سالیانه پذیرای میلیونها زائر ایرانی و خارجی است، تصریح کرد: باید در بخش رعایت استانداردها در تولیدات محصولات و عرضه کالا نظارت و کنترل دقیقی بر کیفیت باشد تا کمتر دچار مشکل شده و از این طریق بتوانیم رابطه‌ای دوسویه و تعاملی بین تولیدکنندگان و مردم جامعه داشته باشیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان رضوی با اشاره به اینکه هدف اصلی استاندارد داشتن جامعه‌ای سالم و ایمن است، تصریح کرد: با ترویج ارتقاء فرهنگ تولیدات با کیفیت کالا، می‌توان مشارکتی دوسویه از طرف مشتریان در راستای تحقق استانداردهای جهانی داشت.

ارکانی گفت: اگر تمامی دستگاهها همکاری متقابل با سازمان استاندارد در استان و هم کشور در جهت ارتقاء کیفیت کالا داشته باشند، می‌توان جامعه‌ای سالم، ایمن در کنار رعایت‌ استانداردهای جهانی داشته باشیم.



انتهای پیام/ ا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.