نوری به پرسپولیس نزدیک شد

شنیده ها حاکی از آن است که محمد نوری یکی از گزینه های جانشین کاپیتان فقید پرسپولیس است.

نوری به پرسپولیس نزدیک شد
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان: برانکو بعداز درگذشت هادی نوروزی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای پست بازیساز است.

برطبق شنیده ها محمد نوری که اوضاع خوبی در تیم مسیمیر قطر ندارد و امکان فسخ قرارداد در نیم فصل با این تیم وجود دارد یکی از گزینه های جایگزینی هادی نوروزی محسوب می شود.

گفته می شود قضیه بازگشت محمد نوری در نیم فصل به پرسپولیس توسط اطرافیان این بازیکن به گوش مسئولان این تیم رسیده و قرار است این موضوع به اطلاع برانکو رسانده شود.

تیم فوتبال پرسپولیس یک هافبک طراح و تخصصی در ترکیبش ندارد. بازیکنانی همچون محسن مسلمان و کهندانی و بن سون تاکنون نتوانستند عملکرد خوبی در پست پلی مکری داشته باشند.

براین اساس به نظر می رسد که نظر برانکو در مورد بازگشت نوری به تیم پرسپولیس مثبت خواهد بود و احتمال این اتفاق در نیم فصل اول وجود دارد.

با توجه به اینکه اوضاع مالی باشگاه پرسپولیس با حضور اسپانسر بهتر شده است نوری هم انگیزه بالایی برای حضور مجدد در پرسپولیس پیدا کرده است.
مسئولان پرسپولیس تاکنون واکنشی نسبت به این قضیه نداشتند تا ببینیم چه نظری در مورد بازگشت نوری به پرسپولیس دارند.

گفتنی است تیم مسمیر قطر با وجود هزینه های زیادی که در فصل نقل و انتقالات کرده در فصل جاری لیگ ستارگان قطر ضعیف ترین عملکرد را داشته است.

این تیم در 4 بازی یک امتیاز هم نتوانسته کسب کند، براین اساس گفته می شود این تیم قطری با جذب بازیکنان خارجی در نیم فصل اول قصد دارد تا به لیگ دسته یک سقوط نکند.

انتهای پیام/
برچسب ها: نوری ، پرسپولیس ، فصل ، تمرین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار