همدان میزبان وزنه برداران جوان کشور

مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور در بخش جوانان از روز 23 مهر در شهر افلاک آغاز خواهد شد.

همدان میزبان وزنه برداران جوان کشور
به گزارش خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان: رقابت های وزنه برداری جوانان قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی از روز 23 مهر در شهر همدان انجام خواهد شد.

جلسه کنگره فنی قبل از آغاز رقابت ها

یک مانده به آغاز این رقابت ها یعنی 22 مهر جلسه کنگره فنی برگزار خواهد شد تا مشخص شود کدام وزنه بردار چه وزنه ای را بزند.

این رقابت ها که زیرنظر فدراسیون وزنه برداری صورت می گیرد به منظور استعدادیابی وزنه برداران انجام می شود و نفراتی که به اردوی تیم ملی راه می یابند.

همه چیز به میزبانی مهیاست

منوچهر رضاخانی رئیس هیئت وزنه برداری همدان در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های باشگاه خبرنگاران افزود: برای برگزاری این رقابت ها مشکل خاصی نداریم و همه چیز مهیاست و امروز نیز برای هماهنگی این مسابقات در تهران حضور داریم.

وی تصریح کرد: برای مسابقات وزنه برداری جوانان قهرمانی کشور 24 تیم ثبت نام کرده اند و ورزشکاران از رده 50 کیلوگرم تا 150+ کیلوگرم فوق سنگین به روی تخته خواهند رفت.

رضاخانی در ادامه گفت: امیدواریم با برگزاری این رقابت ها افرادی که نتوانستند به اردوی تیم ملی راه یابند موفق به حضور در تمرینات تیم ملی باشند.

حضور وزنه برداران همدانی در اردوی تیم ملی

وی در این باره گفت: آقایان حسن گل پرور در دسته 56 کیلوگرم و عباس زندی در وزن 77 کیلوگرم در اردوی مقدماتی که چندی پیش برگزار شد حضور داشتند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این رقابت ها بعد از 2 روز پیگیری روز 24 مهر به پایان خواهد رسید.

گفتنی است در مسابقات وزنه برداری قهرمانی کشور جوانان سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی جوانان نیز از نزدیک شاهد رکوردگیری ورزشکاران خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار