ساری؛

بهره‌برداری طرح گازرسانی به مرزن‌آباد با اعتبار 9 میلیارد تومان

مدیر شرکت گاز شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت گفت: 11 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای گازرسانی به 16روستای بخش مرزن‌آباد نیاز است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر شرکت گاز شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت امروز در مراسم افتتاح پروژه گازرسانی شهر مرزن‌آباد که با حضور رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری برگزار شد، گفت افنتاح گاز طبیعی شهر مرزن‌آباد که قرار بود هم‌زمان با هفته بسیج پنجم آذرماه سال‌جاری انجام شود، امروز هم‌زمان با حضور هیئت دولت به مازندران و با حضور معاون رئیس جمهور اجرا شد.

رضا باقری با اشاره به کار شبانه‌روزی پرسنل شرکت گاز برای تسریع در بهره‌برداری از این پروژه خاطرنشان کرد: پروژه گازرسانی به شهر مرزن‌آباد با اعتبار 9 میلیارد تومان به پایان رسید.

مدیر شرکت گاز شهرستان‌های نوشهر، چالوس و کلاردشت با بیان اینکه این پروژه 55 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع در محل را زیر پوشش دارد، افزود: امروز ایستگاه TBS را در مرزن‌آباد نصب کردیم و با این کار دو هزار خانوار شهری از نعمت گاز طبیعی برخوردار شدند.

وی با اعلام اینکه شهرک صنعتی مرزن‌آباد نیز از این نعمت برخوردار شدند، خاطرنشان کرد: هم‌زمان با اجرای این پروژه، زیرساخت‌های گازرسانی به 16 روستای مسیر نیز فراهم شده است.

باقری در پایان با اشاره به اینکه 11 میلیارد تومان اعتبار برای اجرای گازرسانی به 16روستای بخش مرزن‌آباد نیاز است، گفت: برای گازرسانی به 2 روستای کله‌نو و گویتر نیز پیمانکار مربوطه انتخاب شد که تا پایان سال 95 گازرسانی به این دو روستا انجام می‌شود.

در ابتدای این مراسم مسعود سلطانی‌فر رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به همراه هیئت همراه ضمن تجدید میثاق با شهدای شهر و بخش مرزن‌آباد مراسم گل‌افشانی از آرامستان شهدا نیز انجام شد.

انتهای پیام/ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.