تلاش برای افزایش پاداش

مرادی در تلاش است تا پاداش ناشنوایان را افزایش دهد.

تلاش برای افزایش پاداش
علی مرادی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص مسابقات قهرمانی آسیا در چین تایپه گفت: کاروان ثامن الائمه با 160 نفر در این مسابقات شرکت کرد که 90 نفر آنها ورزشکاران و بقیه را کادر فنی تشکیل می دادند.

موفق شدیم در مسابقات خوب ظاهر شویم و نمایش فوق آسیا را از خود ارائه دهیم به خصوص در رشته های فوتبال، فوتسال، تکواندو، دو و میدانی و در جودو هم خیلی خوب بودیم ولی دوم شدیم. در جودو از مجموع 6 ورزشکار توانستیم 2 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز به دست آوریم.

کاروان ها نسبت به دور گذشته 16 مدال بیشتر کسب کرد و موفق شدیم برای نخستین بار مقام چهارم آسیا را به دست آوریم که کار بسیار سختی بود، بچه ها بسیار زحمت کشیدند تا نتیجه گرفتند.

ما این موفقیت را به مقام معظم رهبری، خانواده شهدا و به خصوص خانواده شهدا منا، جانبازان، آزادگان، بیت حاج آقا ابوترابی، شهید تندگویان و ملت شریف و بزرگ ایران تقدیم می کنیم و به امید خدا بتوانیم در مسابقات المپیک هم موفق باشیم.

وی در ادامه افزود: المپیک 2017 است و یک سال با پارالمپیک فاصله دارد.

مرادی در خصوص جوایز ورزشکاران گفت: بچه ها هم مثل سایر قهرمانان هستند ولی متأسفانه پاداش آنها نسبت به بقیه کم تر است، به هر حال صحبت هایی را با دکتر گودرزی انجام داده ایم و قرار شد در هیئت دولت محسوب شود که پاداش بچه های معلول و سالم یکی باشد.

وی در خصوص فاصله زیاد پاداش معلولین با سایرین گفت: در المپیک 2013 مجارستان دکتر عباسی وزیر بودند و تلاش کردند برای معلولان 80 سکه و سایرین 200 سکه اختصاص دهند این یعنی پاداش معلولان نصف کمتر از دیگران ولی متأسفانه حالا این گونه نیست ولی در حال پیگیری هستیم تا برای مسابقات المپیک و پارالمپیک این اختلاف کم شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: پاداش ، مسابقه ، قهرمانی ، آسیا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار