پرستار بی رحم 2 کودک را بخاطر حقوق کم کشت + تصویر

یک پرستار به قتل 2 کودک متهم شد.

محسنی
به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،خانم " یوسلین ارتگا " 53 ساله اهل " منتهن -امریکا" 2 کودک به نام " لوسیا کریم " 6 ساله و برادرش " لئو " 2 ساله را که از آنها مراقبت می کرد به قتل رساند.

براساس گزارش پلیس هنگامی که مادر قربانیان خانم " کریم " در اکتبر 2012 پس از برداشتن فرزند دیگرش از کلاس شنا به خانه برگشت فرزندان خود را غرق در خون و نیمه جان یافت واین در حالی بود که  پرستار کودکان نیز با زخمی کردن گردن خود بوسیله چاقو خود را کنار آنها انداخته بود.

او سریعا با پلیس تماس گرفت و خانم " ارتگا " توسط پلیس به اتهام قتل بازداشت شد و کودکان پس از انتقال به بیمارستان براثر جراحت های بسیار جان خود را از دست دادند.

در تحقیقات گسترده تر پلیس معلوم شد " ارتگا " دو کودک را به داخل وان حمام برد و سپس به طوربی رحمانه با یک چاقو به آنها حمله کرد و براثر ضربات شدید و فراوان این دو کودک بی گناه جان خود را از دست دادند و او برای اینکه خود را از این جنایت نجات دهد مبادرت به خودکشی کرد که نا موفق بود.

خانم " ارتگا " در گزارش خود به پلیس گفت وقتی از آقا و خانم " کریم " درخواست پول بیشتر کردم آنها از من خواستند تا بیشتر از وظیفه ام کار کنم و خانه را تمیز کنم ، من نیز از آنها اعصبانی شدم تصمیم به انتقام گرفتم.

" ارتگا " در دادگاهی که اخیرا برگزار شد حاضر و اتهام وارده به خود را انکار کرد و ادعا کرد به یاد نمی آورم که چه اتفاقی افتاده است.

دادگاه محاکمه این پرستار جنایت کار همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/
برچسب ها: قتل ، حوادث ، غربی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۹ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
چرا می گین پرستار این که خدمتکار خونه بوده و از بچه ها نگهداری می کرده چه ربطی به پرستار داره جهت اطلاع مردم شریف پرستار کسی است که حداقل چهار سال درس می خونه و در بیمارستان کار می کنه و در کنار پزشک به بیماران رسیدگی می کنه لطفا تیتر خبر را اصلاح کنید با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
عنوان خبر رو درست كنيد،تيترتون گمراه كنندس
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۱ ۲۱ مهر ۱۳۹۴
به نظر من اگر میزان حقوق زن با فعالیت خواسته شده برابر بود این اتفاق نمی افتاد هر دو طرف میتونستند قبل از شروع به همکاری در مورد میزان حقوق صحبت کنند اگر راضی نبودند این کار رو انجام ندند در هر صورت دو طرف مقصرند و بچه ها قربانی بی فکری بزرگترها شدند
آخرین اخبار