ساری ؛

اجرای طرحها نیازمند سرمایه گذاری کلان است

رئیس جمهور اجرای طرحها را نیازمند سرمایه گذاری کلان دانست.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر روحانی در جلسه شورای اداری مازندران ،مشکلات مازندران را نیز مانند دیگر استانها ، اشتغال جوانان نیمه تمام بودن طرحها و کافی نبودن بودجه بیان و خاطرنشان کرد آیا اشتغال بدون سرمایه شدنی است.

وی اجرای طرحها را نیازمند سرمایه گذاری کلان دانست و گفت: دولت به تنهایی نمی تواند این کار را عملی کند و نیازمند مشارکت بخش خصوصی است .

رئیس قوه مجریه تعامل با دیگر کشورها را یکی از برنامه های دولت برای برون رفت از مشکلات اقتصادی و ایجاد سرمایه برشمرد و افزود : در مهار تورم سه سال اخیر به توفیقاتی دست یافتیم و در دو سال اخیر هم برخی توفیقات ما صد درصد و بالای صد در صد و 80 و 50 درصد بوده است.

روحانی مذاکرات هسته ای و لغو تحریمهای اقتصادی را دو خط قرمزی اعلام کرد که مقام معظم رهبری بر رعایت آن تاکید داشتند.

وی با تاکید بر اینکه روند سابق را نمی توانیم ادامه دهیم و در کار فرهنگی هم باید حرکتی داشته باشیم افزود: مثلا فساد در کشور زیاد است که باید اشکال کار را بررسی کنیم.

رئیس جمهور با تاکید بر بهره مندی از فناوری و حفظ فرهنگ و ارزشهای انقلابی گفت: باید برمبنای واقعیت و خواسته های مردم عمل کنیم ، مسائل را جناحی نکنیم و برای رسیدن به اهداف بزرگتر از اهداف کم اهمیت چشم پوشی کنیم. او یاداور شد با اجرای منویات مقام معظم رهبری و اقتصاد مقاومتی تولید را بالا ببریم و با تبعیت از اصول اسلام و نظام و رهبری و وحدت ، کارها را پیش ببریم.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: جمهور ، سرمایه ، کلان ، دولت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.