نظافتی: ثبت نام بیش از 250 هزار متقاضی برای پیاده روی اربعین

مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت گفت: تاکنون بیش از250 هزار نفری برای شرکت در مراسم پیاده روی اربعین شرکت کرده‌اند.

نظافتی: ثبت نام بیش از 250 هزار متقاضی برای پیاده روی اربعینمحسن نظافتی مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به گذشت بیش از یک ماه از آغاز پیش ثبت نام پیاده روی اربعین بیان کرد : پیش ثبت نام اعزام متقاضیان شرکت در پیاده روی عظیم اربعین از 15 شهریور آغاز شده است و تاکنون بیش از 250هزار نفر در این پیش ثبت نام شرکت کرده‌اند.

وی در ادامه افزود: در حال رایزنی برای تعیین قیمت روادید با مسئولان عراقی برای ایام اربعین هستیم و تا چند روز آینده جزئیات بیشتری اعلام می شود. 

نظافتیدر با تاکید بر اینکه شرکت در پیش ثبت نام محدودیت زمانی ندارد ادامه داد: متقاضیان می توانند برای انجام پیش ثبت نام خود به سامانه(سماح) به  نشانی ww.samah.hag.ir مراجعه کنند.

 مدیر کل عتبات سازمان حج و زیارت یاد آور شد: انجام پیش ثبت نام برای شرکت در راهپیمایی اربعین ضروریست و تنها کسانی که در سامانه سماح پیش ثبت نام خود را انجام دهند می توانند در ایام اربعین راهی عتبات شوند.

وی  اظهار داشت: با توجه به اینکه در اربعین سال گذشته یک میلیون و 500 هزار زائر به عراق سفر کردند لذا پیش  بینی می‌شود در اربعین امسال تعداد بیشتری از زائران ایرانی در  مراسم پیاده روی شرکت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار