تخصیص اعتبار 400میلیارد تومانی به محله‌ی هرندی

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر گفت: 400میلیارد تومان اعتبار به ساماندهی محله‌ی هرندی اختصاص داده شده که ازاین میان 150 میلیارد تومان برای منطقه 12 و 50میلیارد تومان به معاونت‌های شهرداری و 200میلیارد باقی به محله هرندی اختصاص داده شده است.

تخصیص اعتبار 400میلیارد تومانی به محله‌ی هرندیبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا دبیر رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران پس از اظهارات شهردار تهران با اشاره به  اینکه اعتبار 400میلیارد تومانی به محله‌ی هرندی اختصاص داده شده در این جلسه نمی‌توان مباحث محتوایی را ارائه کرد ،اظهارکرد: اعتبار 200میلیارد تومانی برای ساماندهی محله ی هرندی، 150 میلیارد تومان برای منطقه‌ی 12 و 50میلیارد تومان نیز به معاونت‌های شهرداری اختصاص داده شده است.

وی افزود: با نگاهی به دهه‌ی 40 متوجه می شویم که این مشکلات وجود داشته و درحال حاضر بالای 60درصد به تهران مهاجرت دارند و همین امر موجب چنین مشکلاتی می‌شود.

دبیر تاکید کرد: مردم محله را باید در چرخه ی تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی دخیل کنیم و به دنبال احیای زندگی باشیم و تقاضا دارم در منطقه ی 12 یک نفر تصمیم بگیرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار