تلاش سازندگان سریال «شیوع» برای انتساب این مجموعه به شبکه یک

مدیرگروه فیلم سریال شبکه یک اخبار مربوط به پخش سریال «شیوع» از این شبکه را تکذیب کرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه یک، بگفته رحمان سیفی آزاد مجموعه تلویزیونی «شیوع» که دائما در خبرها عنوان می‌شود که برای پخش از شبکه یک سیماست، برای این شبکه نیست و اساسا این پروژه مراحل تصویب، نگارش فیلمنامه و مراحل دریافت کد تولید را نه در شبکه یک و نه در هیچ جای دیگر رسانه ملی انجام نداده است و ظاهرا آرزوی ذهنی عوامل تولید این سریال این است که این مجموعه، بعد از ساخته شدن از شبکه یک روی آنتن برود. 

وی تصریح کرد: به دلیل فضاسازی‌های غیرحرفه‌ای و غیر واقعی عوامل تولید این سریال، اگر روزی این سریال به تصویب هم برسد، قطعا شبکه یک شبکه پخش کننده آن نخواهد بود. 

مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک اظهار داشت: بهتر بود عوامل تولید «شیوع» از ابتدا مراحل قانونی کار را مطابق با ضوابط صدا و سیما می‌گذراندند، سپس اگر طرح پیشنهادی از لحاظ داستانی و محتوا در شبکه به تصویب رسید، ساخت و خبررسانی آنرا آغاز کنند. 

سیفی آزاد ادامه داد: تهیه کننده این پروژه یک بار در نامه ای به مدیریت شبکه یک سیما، طرح پیشنهای ساخت شیوع را ارائه داد که این طرح همان ابتدا در شبکه رد شد و بعد از آن این پروژه به هیچ جای دیگر سازمان صدا و سیما هم ارائه نشد و ما هم بطور رسمی به عوامل تولید ابلاغ کردیم که این سریال به دلیل وجود برخی اشکالات اساسی، از نظر شبکه یک قابل ساخت نیست اما از آن زمان به بعد ما دائم در خبرگزاری‌ها و رسانه‌های مختلف مشاهده می‌کنیم که از قول تهیه‌کنندگان سریال اعلام می‌شود که مجموعه تلویزیونی شیوع برای شبکه یک در حال تولید است. مدیرگروه فیلم و سریال شبکه یک تاکید کرد: من همین جا اعلام می‌کنم این سریال تولید شبکه نیست و قرار هم نیست در آینده از این شبکه روی آنتن برود. 

رحمان سیفی آزاد در پاسخ به این سوال که امکان دارد این سریال در اداره کل امور نمایش (سیما فیلم) به تصویب رسیده باشد، گفت: این سریال در هیچ کجای رسانه ملی مراحل بررسی را طی نکرده،سناریوی آن خوانده نشده و برای ساخت، کد تولید را هم دریافت نکرده است بنابراین هیچ یک از مراحل تصویب آن در صدا و سیما مصوب نشده است و تهیه کننده، کارگردان و سایر عوامل تولید این مجموعه هم بدون هماهنگی با مجموعه صدا و سیما اخبار غلط را منتشر می‌کنند.

گفتنی است؛ تیم رسانه ای! این سریال روز گذشته خوشبینانه اعلام کرده بود قرار است این مجموعه 13 قسمتی آبان امسال سال از شبکه یک روی آنتن برود.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.