همدان؛

اعزام بیش از 2 هزار دانش‌آموزان نهاوندی به اردوهای راهیان نور

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند گفت: تا پایان امسال بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر به اردوهای راهیان نور اعزام می‌شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سرهنگ کامران کریمی با بیان اینکه اردوی راهیان نور یکی از بهترین کارهای فرهنگی است که باعث ایجاد روحیه ایثار و شهادت در بین جوانان و نسلی می‌شود که جنگ را تجربه نکرده‌اند افزود: اگر جوانان و نوجوانان ما بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا شوند در آینده افسران بسیار قوی در مبارزه با جنگ نرم دشمن می‌شوند.

وی اظهار داشت:  دشمن با نشانه گرفتن عقیده نسل جوان جامعه سعی دارد آن‌ها را بافرهنگ شهادت و سیره و روش شهدا بی‌تفاوت نشان دهد که اقدامات فرهنگی مناسب مانند برپایی اردوهای راهیان نور دشمن را در این هدف ناکام می‌کند.

وی گفت: این نهاد با همکاری اداره آموزش‌وپرورش نهاوند هرساله اعزام دانش‌آموزان را به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور در دستور کار خود دارد.

کریمی عنوان کرد: در همین راستا امروز 310 نفر از دانش‌آموزان دختر دبیرستان‌های نهاوند به همراه مربیان و راویان دوران دفاع مقدس به مناطق عملیاتی اعزام شدند.

وی اظهار داشت: این دانش‌آموزان به مدت دو روز از مناطق عملیاتی غرب کشور بازدید می‌کنند و هرچه بیشتر و بهتر بافرهنگ ایثار و شهادت آشنا می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند بیان کرد: امسال چندین مرحله اعزام از همه اقشار بسیج صورت گرفته است و تا پایان سال این روند ادامه خواهد داشت و علاقه‌مندان به جبهه و جنگ به مناطق عملیاتی جنوب و غرب اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.