ویژه نامه مداحی و نرم افزار دهه اول محرم 94 + دانلود

مداحی‌های جدید، اشعار، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی ایام سوگواری سالار شهیدان در محرم 94 (روزهای اول تا هشتم) را اینجا ببینید.

نرم افزار، سخنرانی و نوحه‌های شب ششم محرم 94 + دانلودبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه‌السلام و محرم 94 فرا رسیده و به همین منظور مجموعه کاملی از هرآنچه برای سوگواری در این ماه نیاز است را به صورت روزانه برای شما در صفحه قرآن و عترت باشگاه خبرنگاران قرار می دهیم.

در کلیات مفاتیح الجنان آداب و اعمال ویژه ای برای تاسوعا، روز نهم ماه محرم ذکر شده که نماز مستحب و احیاء گرفتن در شب عاشورا از آن جمله‌اند.



هیئت غریب مدینه امیرکلا؛
فایل‌های صوتی مداحی شب هشتم محرم 94 با نوای کربلایی جواد مقدم که در شهر بابل اجرا شده، آماده دریافت است.



فایلهای صوتی مداحی و روضه خوانی شب هشتم محرم 94 با نوای حاج حسن خلج که در مسجد امیر تهران اجرا شده، آماده دریافت است.



به مناسبت شب نهم محرم؛
در شب تاسوعای حسینی و شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) مداحی زیبای «حاج محمود کریمی» در وصف سقای دشت کربلا را بشنوید و دانلود کنید.



در شب تاسوعا متن و ترحمه زیارت‌نامه حضرت عباس علیه‌السلام را از کتاب مفاتیح الجنان همراه با فایل صوتی قرائت آن برای شما سوگواران حسینی آماده کرده ایم.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب و روز هشتم محرم 94 در حسینیه صنف لباس فروشان و مسجد ارک تهران با نوای «حاج منصور ارضی» آماده دریافت است.



در شب شهادت قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مداحی زیبای "پهلوانان نمی‌میرند" با نوای حاج عبدالرضا هلالی را بشنوید و دانلود کنید.




در شب شهادت حضرت عباس علیه السلام مداحی زیبای باسم کربلایی در وصف سقای دشت کربلا را بشنوید و دانلود کنید.



این فیلم روایتی است از ماجرای شهادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه تهران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۷۷ بیان کرده‌اند.



فایل‌های صوتی روضه خوانی و مداحی آذری شب هفتم محرم 1394 در حسینیه اعظم زنجان آماده دریافت است.




باشگاه خبرنگاران ضمن تسليت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) مجموعه ای از پیام های متناسب با این روزها را برایتان آماده کرده است.


ماجرای عصر عاشورا و حضور حضرت زینب در قتلگاه اباعبدالله الحسین علیه‌السلام به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای که در نماز جمعه تهران در تاریخ ۵ مهر ۶۴ بیان کرده‌اند.



جلسه عزاداری شب هشتم محرم سال 1394 با نوای حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.



هیئت ریحانةالحسین(س)؛
 فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌ حضرت علی اکبر(ع) که در شب هشتم محرم‌الحرام 1437 با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



مشعل حسینی به نمایش گذارنده حدیث شریف نبوی " ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة" بوده و هر هودج در اطراف شهر قدیمی کربلا با دیگری از منظر شکل و طراحی متفاوت است.




فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب هشتم محرم الحرام 1437 در هیئت رزمندگان اسلام قم با نوای حاج سید مهدی میرداماد آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و نوحه‌خوانی «حاج عبدالرضا هلالی» در وصف حضرت علی اکبر علیه السلام که در شب هشتم محرم‌ 94 در خانه کشتی شهدای هفتم تیر اجرا شده، آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی شب هشتم محرم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی حاج منصور ارضی و حاج علی انسانی در اولین شب عزاداری محرم 94 در حسینیه امام خمینی(ره) آماده دریافت است.



روزشمار عاشورا؛
خبر این ماجرای شگفت انگیز و اعجاب آمیز توسط جاسوسان به عبیدالله رسید و پیکی نزد عمر بن سعد فرستاد که: به من خبر رسیده است که حسین چاه می‌کند و آب به دست می‌آورد، و خود و یارانش می‌نوشند!



به مناسبت هشتم محرم الحرام؛
این فیلم روایتی است از ماجرای شهادت حضرت علی اکبر علیه‌السلام به روایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نماز جمعه تهران در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۷۷ بیان کرده‌اند.



استاد پناهیان گفت: بعضی‌ها می‌گویند «امام حسین(ع) جایگزین «سیاوش» شده است و اساساً ایرانی‌ها دنبال اسطوره‌های مظلوم می‌گردند؛ خصوصاً اینکه تشنه‌لب باشند و سرجدا!» این توهین به امام حسین(ع) است.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب و روز هفتم محرم 94 در حسینیه صنف لباس فروشان و مسجد ارک تهران با نوای «حاج منصور ارضی» آماده دریافت است.



محرم در محضر اهل بیت(ع)؛
هر كس كه عاشورا، روز مصيبت و اندوه و گريه اش باشد...



جلسه عزاداری شب هفتم محرم سال 1394 با نوای حاج میثم مطیعی، حاج امیر عباسی و برادر وحید نادری، که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.



فایلهای صوتی مداحی و روضه خوانی شب هفتم محرم 94 با نوای «حاج حسن خلج» که در مسجد امیر تهران اجرا شده، آماده دریافت است.




فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب هفتم محرم 94 در هیئت رزمندگان اسلام قم با نوای حاج سید مهدی میرداماد آماده دریافت است.



فایل های صوتی مدیحه سرایی و روضه خوانی شب ششم محرم 1394 با شعرخوانی حاج ولی الله کلامی و مداحی حاج مرتضی حیدری و حاج علیرضا بیگدلی در حسینیه اعظم زنجان آماده دریافت است.



در حدیثی از امام صادق(ع) نقل شده است که «به خدا قسم اگر شما را از فضیلت زیارت او (امام حسین(ع)) و قبرش خبر می‌دادم به‌کلی حج را ترک می‌کردید و احدی از شما حج نمی‌گزارد.»




فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «حاج عبدالرضا هلالی» در وصف حضرت علی اصغر علیه السلام که در شب هفتم محرم‌الحرام 94 در خانه کشتی شهدای هفتم تیر اجرا شده، آماده دریافت است.




 فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌ حضرت علی اصغر(ع) که در شب هفتم محرم‌الحرام 1437 با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی شب هفتم محرم الحرام 94 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی آماده دریافت است.



به مناسبت هفتم محرم الحرام؛
امام حسین(ع) پس از آنکه خون گلوى فرزند را گرفت و به آسمان پاشید این جملات را فرمود : «این مصیبت نیز بر من آسان است زیرا خداى تعالى آنرا مى بیند.»



فایل‌های صوتی مرثیه‌سرایی و روضه‌خوانی شب ششم محرم 94 با نوای حاج حسن خلج در ادامه گزارش آماده دریافت است.



آیا می‌دانید چرا زائران کربلا به ازای هر بار زیارت حسین بن علی(ع) دو مرتبه حبیب بن مظاهر را زیارت می‌کنند؟



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب و روز ششم محرم 94 در حسینیه صنف لباس فروشان و مسجد ارک تهران با نوای «حاج منصور ارضی» آماده دریافت است.



نفس کسی که بخاطر مظلومیت ما اندوهگین شود، تسبیح است و اندوهش برای ما، عبادت است و...



در ادامه گزارش تصاویری از سیاهپوش شدن کربلای معلی در ایام شهادت امام حسین علیه‌السلام و عزاداری سوگواران حسینی را مشاهده می‌کنید.



در ادامه بخش‌هایی از اولین روز سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در مسجد دانشگاه تهران با موضوع «حرکت جهان به سوی معنویت و آسیب‌های آن» را می‌خوانید.



جلسه عزاداری شب ششم محرم سال 1394 با نوای «حاج میثم مطیعی» ، «حاج امیر عباسی» و برادر «وحید نادری» که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده ، به صورت صوتی آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌ حضرت قاسم(ع) که در شب ششم محرم‌الحرام 1437 با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



در این نوشتار به ذکر هشت روایت می‌پردازیم که در آن ضمن تأکید بر اهمیت زیارت کردن امام حسین (ع) به طور مرتب و حتی از راه دور، طریقه انجام دادن اینگونه زیارات را نیز تعلیم نموده‌اند.




فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «حاج عبدالرضا هلالی» در وصف حضرت قاسم بن الحسن علیه السلام که در شب ششم محرم‌الحرام 1437 در خانه کشتی شهدای هفتم تیر اجرا شده، آماده دریافت است.



بنیامین بهادری قطعه‌ آهنگی را با عنوان مادرانه برای طفل 6 ماهه امام حسین (ع) خواند.



برای نزدیک شدن به خدا(4)؛
استاد پناهیان گفت: روش دوم در فکر کردن برای انتخاب هدف این است که ببینی «خدا برای من به چه چیزی راضی می‌شود؟ آیا به کمتر از خودش راضی خواهد شد؟».



روز ششم ماه محرم الحرام به اسم مبارک حضرت قاسم بن الحسن (ع) نامگذاری شده است. به همین مناسبت ما کلیپ صوتی مقتل خوانی رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای برای شهادت حضرت قاسم (ع) از کتاب مقتل لهوف را برای شما آماده کرده ایم.


فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی شب ششم محرم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای «حاج محمود کریمی» آماده دریافت است.



شما هم عکاس عزاداری ماه محرم باشید و تصاویری را که با لنز دوربین حرفه‌ای یا موبایل خود ثبت کرده‌اید در «کمپین تصاویر محرم» برای ما ارسال کنید.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب و روز پنجم محرم 94 در حسینیه صنف لباس فروشان و مسجد ارک تهران با نوای «حاج منصور ارضی» آماده دریافت است.


هیئت‌الرضا؛
فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «حاج عبدالرضا هلالی» در وصف حضرت عبدالله بن الحسن علیه السلام که در شب پنجم محرم‌الحرام 1437 در خانه کشتی شهدای هفتم تیر اجرا شده، آماده دریافت است.



جلسه عزاداری شب پنجم محرم الحرام 1437 با نوای حاج میثم مطیعی، حاج امیر عباسی و برادر وحید نادری، که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.



حجت‌الاسلام و المسلمین مؤمنی:
این خطیب مذهبی گفت: با روشنگری‌های معظم رهبری در سال‌های اخیر شاهد سیری از بصیرت‌افزایی و رواج اشعار فاخر و به حداقل رسیدن سبک‌های مبتذل هستیم.



برای خواندن آسان‌تر و کوتاه زیارت عاشورا با حفظ ثواب کامل آن سه روش وجود دارد که آنها را از کتاب «شفاء الصّدور فی شرح زیارت العاشور» برای شما نقل می‌کنیم.



 فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌ حضرت عبدالله ابن الحسن(ع) که در شب پنجم محرم‌الحرام 1437 با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



هیئت رایت‌العباس چیذر؛
فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی  شب چهارم پنجم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی و کربلایی حنیف طاهری آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی شب پنجم محرم الحرام 1437 با نوای کربلایی جواد مقدم که در هیئت غریب مدینه امیرکلا اجرا شده، آماده دریافت است.



برای نزدیک شدن به خدا (3)؛
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: ما برای ظهور منتظر چه هستیم؟ آیا منتظر این هستیم که عدالت در جهان گسترانده شود و ظلم برچیده شود؟! اصل ماجرا این نیست؛ این لایۀ رویین مسأله است.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب پنجم محرم 94 با نوای «حاج حسین سیب‌سرخی» که در ورزشگاه شهید حیدریان شهر قم اجرا شده، آماده دریافت است.




ویژه مجریان، واعظان و مبلغان دینی؛
این نرم افزار شامل 105 موضوع برای منبر و سخنرانی، 261 مدخل با بیش 260 حدیث مستند و بیش از 500 شعر از شعرای معروف و همچنین تکنیک‌هایی برای مهارت در سخنوری است.



این پرچم سیاه به نشانه سوگواری ایام شهادت حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام در ماه محرم سال 1394 بر فزار گنبد مطهر بارگاه حسینی به اهتزاز درآمده است.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی شب و روز چهارم محرم 94 در حسینیه صنف لباس فروشان و مسجد ارک تهران با نوای «حاج منصور ارضی» آماده دریافت است.



هیئت میثاق با شهدا دانشگاه امام صادق(ع)؛
جلسه عزاداری شب چهارم محرم‌ 94 با نوای «حاج میثم مطیعی» و برادر «وحید نادری به صورت صوتی آماده دریافت است.



وقتی شمر قصد داشت صبح عاشورا از پشت به خیام حمله کند به خندقی برخورد که مانع ادامه کارش شد، در این هنگام یکی از اصحاب امام اجازه گرفت تا شمر را با تیری از پا درآورد.



هیئت ریحانةالحسین سلام‌ا‌لله علیها؛
فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌ دوطفلان حضرت زینب(س) که در شب چهارم محرم‌ 94 با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «حاج عبدالرضا هلالی» در وصف حضرت حر و طفلان حضرت زینب سلام الله علیها که در شب چهارم محرم‌الحرام 1437 در خانه کشتی شهدای هفتم تیر اجرا شده، آماده دریافت است.




حاج مهدی سلحشور، مداح اهل بیت علیهم‌السلام درباره‌ی ویژگی‌های هیأت، کارکردهای آن، آفت‌های کنونی آن، و همچنین اهمیت نقش هیئت‌ها در مبارزه با نفوذ فرهنگی دشمن سخن گفت.




 فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی  شب چهارم محرم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی و حاج عبدالرضا هلالی آماده دریافت است.



نرم‌افزار رایگان زیارت ناحیه مقدسه با رابط کاربری ساده و زیبا، شامل متن عربی، ترجمه فارسی و فایل صوتی زیارت است که برای موبایل و تبلت های اندروید طراحی شده است.



مداحی جدید و حماسی «لبیک یا حسین» که در شب دوم محرم الحرام 1437 توسط حاج میثم مطیعی اجرا شده، آماده دریافت است.




برای نزدیک شدن به خدا(2)؛
حجت‌الاسلام پناهیان گفت: اگر یک آدم باشخصیت دیدید، او را به دین دعوت کنید. اگر گفت که «من از این چیزها خوشم نمی‌آید» حتماً برایش سوء تفاهم شده است.



مراسم شب سوم محرم در مسجد ارک تهران و مراسم زیارت عاشورا روز سوم محرم در حسینیه صنف لباس فروشان با حضور پرشور عزاداران حضرت اباعبدالله الحسین (علیه السلام) برگزار شد.




در ذهن بسیاری از افراد این سئوال ایجاد شده که چرا برخلاف ضریح و مرقد امامان دیگر، ضریح مرقد مطهر سیدالشهدا(ع) شش گوشه ساخته شده است؟



جلسه عزاداری شب سوم محرم سال 1394 با نوای «حاج میثم مطیعی» و برادر «وحید نادری» که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.



مجموعه‌ای از بهترین مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی‌های عربی برای حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و شهدای کربلا با نوای «نزار القطری» آماده دریافت است.




شهید مرتضی مطهری در سال 1348 هجری شمسی در سخنرانی‌های خود به شرح تحریفات وارد شده به واقعه تاریخی عاشورا پرداختند.




فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی  شب سوم محرم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی شب سوم محرم الحرام 1437 با نوای کربلایی جواد مقدم که در هیئت غریب مدینه امیرکلا اجرا شده، آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی عبدالرضا هلالی در شب سوم محرم 94 آماده دریافت است.
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی عبدالرضا هلالی در شب سوم محرم الحرام 1437 آماده دریافت است.



این تصویر توسط یکی از مستمعین هیئت روضه الزهرا اهواز ارسال شده است.




فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «عبدالرضا هلالی» در شب دوم محرم 94 آماده دریافت است.



این کلیپ صوتی مرحوم آیت‌الله بهجت معنی عبارت «السلام من الله علیک یا اباعبدالله» را بیان و تفسیر می‌کنند.




فایل‌های صوتی روضه ورودیه کربلا (شب دوم محرم 94 ) با نوای حاج سید مجید بنی‌فاطمه که در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



"من حقیقتاً هر چه فکر کردم، دیدم نمی‌توانم این مطلب - قمه‌زدن - را که قطعاً یک خلاف و یک بدعت است، به اطّلاع مردم عزیزمان نرسانم. این کار را نکنند"...
۲۰ جمله از رهبر انقلاب درباره عزاداری سیدالشهدا علیه‌السلام


جلسه عزاداری شب دوم محرم سال 1394 با نوای «حاج میثم مطیعی» و برادر «وحید نادری» که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.


عزاداری حضرت سیدالشهدا(ع) یکی از اعمال پرفضیلتی است که تاکید فراوانی بدان شده و ائمه اطهار(ع) روایات و توصیه‌های فراوانی در مورد حفظ و بزرگداشت این شعائر دینی بیان کرده‌اند.




هیئت غریب مدینه امیرکلا؛
فایل‌های صوتی مداحی شب دوم محرم 94 با نوای «کربلایی جواد مقدم» در شهر بابل آماده دریافت است.



نرم افزار «شرح 72 تن» به معرفی اسامی و خلاصه ای از زندگانی یاران امام حسین(ع) در واقعه کربلا می پردازد که همگی مقام شامخ شهادت نائل شدند.




فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی  شب دوم محرم الحرام 1437 در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی آماده دریافت است.



سخنرانی‌های محرم(1)؛
حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: اولیاء خدا بیشترین گریه‌های‌شان به‌خاطر رفتار بد نبوده است، بلکه به‌خاطر عشق‌بازی با هدف بوده است.




 فایل‌های صوتی مداحی شب اول محرم الحرام 1437 با نوای کربلایی جواد مقدم که در هیئت غریب مدینه امیرکلا اجرا شده، آماده دریافت است.



مداحی زیبای حاج محمود کریمی که برای شهادت حضرت علی اکبر(ع) سروده شده، در ادامه گزارش آماده دریافت است.



در روایتی حضرت صادق علیه السلام، از روزه کامل در روز عاشورا نهی کرده اما به پرهیز از خوردن و نوشیدن تا بعداز ظهر این روز توصیه نموده‌اند.




 فایل‌های صوتی روضه مسلم ابن عقیل در شب اول محرم الحرام 1437 که با نوای حاج حسین سیب سرخی در هیئت خادم الرضا قم اجرا شده، آماده دریافت است.



مجموعه مداحی های محرم از مرحوم حاج سید محمد کوثری رحمت الله علیه در حسینیه جماران در محضر رهبر کبیر انقلاب (ره) با لینک مستقیم را از سایت باشگاه خبرنگاران دریافت نمایید.




جلسه عزاداری شب اول محرم سال 1394 با نوای «حاج میثم مطیعی» و برادر «وحید نادری» که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت صوتی آماده دریافت است.




فایل های صوتی مداحی و روضه خوانی شب اول محرم 94 با نوای «حاج محمود کریمی» در ادامه گزارش آماده دریافت است.



مجموعه ای از فایل‌های صوتی سخنرانی و روضه خوانی شهید احمد کافی برای حضرت سیدالشهدا علیه‌السلام و سوگواری ماه محرم گردآوری شده که در ادامه آماده دریافت است.



در احادیث و روایات اسلامی فضائل بسیاری برای خواندن زیارت عاشورا در ماه محرم ذکر شده است. از این رو در اولین روز ماه محرم الحرام نرم افزار زیارت عاشورا را برای موبایل و تبلت های اندروید، iOS و ویندوزفون آماده کرده ایم که به صورت رایگان قابل دریافت است.




فایل‌های صوتی مداحی شب اول محرم الحرام 1437 در مسجد مقدس جمکران با نوای «حاج مهدی سلحشور» و «کربلایی محمد جواد احمدی» آماده دریافت است.




مجموعه ای از بهترین روضه‌خوانی و مناجات به سبک دشتی با صدای مداحان محمود کریمی، حسن خلج، سعید حدادیان، سید مجید بنی فاطمه، سید مهدی میرداماد، محمدرضا طاهری، حسین سیب سرخی و دیگر ذاکران برای شما گلچین شده است که در ادامه می توانید آنها را دریافت کنید.



از چند روز مانده به ماه محرم، ماه پیروزی خون بر شمشیر، همه در تدارک آفرینش جدیدی هستند. آفرینشی از نوع تغییر حال و هوای درونی و بیرونی خود و دیگران. هنرمندان هم از این قافله دور نمانده‌اند.

هرآنچه برای سوگواری در محرم‌ 94 نیاز دارید + دانلود



برنامه هیئت های عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در ماه محرم را به تفکیک مناطق مختلف تهران، مداحان و سخنرانان در جدول زیر آمده است.



مجموعه کامل (شب به شب) دهه اول محرم سال 1393 با نوای حاج میثم مطیعی و حاج امیر عباسی، که در هیأت میثاق با شهداء (دانشگاه امام صادق (ع)) اجرا شده، به صورت فایل فشرده آماده دریافت است. 



برای اولین بار مجموعه‌ای از مداحی‌های قدیمی حاج محمود کریمی را که در محرم سال‌های 1373 تا 1382 اجرا شده، منتشر می‌شود.





بیش از 50 فایل صوتی مداحی و روضه‌خوانی ماه محرم به زبان ترکی و با نوای حاج سلیم مؤذن‌زاده در ادامه گزارش آماده دریافت است.




برای اولین‌بار آرشیو قدیمی و کم یاب از مداحی حاج منصور ارضی در سال های 1363 تا 1380 در مسجد ارک، حسینیه صنف لباس فروشان و بیت رهبری را منتشر می‌کند.



سه آلبوم مداحی کویتی پور به نام های خاموش، غریبانه 1 و 2 به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و ایام سوگواری حضرت سیدالشهدا(ع) آماده دریافت است.



نرم‌افزار بانک پیامک‌های محرم مجموعه کاملی با بیش از 500 پیامک مخصوص ایام محرم و روزهای تاسوعا، عاشورا و اربعین حسینی است.



مجموعه‌ای از بهترین مداحی‌های محلی بوشهر با نوای حاج حسین فخری در ادامه گزارش آماده دریافت است.




این نرم افزار اندروید با مجموعه بیش از هفتاد شعر ویژه ماه محرم جهت استفاده شاعران و سخنرانان مجالس و هیئت های مذهبی طراحی و تولید شده است.




عکس‌های باکیفیت از حرم امام حسین(ع) برای چاپ و طراحی پوستر، بنر و لمینت ویژه محافل مذهبی گردآوری شده است.




یادداشت اختصاصی حجت‌الاسلام و المسلمین پناهیان برای باشگاه خبرنگاران جوان؛
عزاداری دهۀ اول محرم یک نوع اعلام آمادگی برای نصرت است تا صرف سوگواری، و گویی عزاداران به قصد یاری اباعبدالله الحسین(ع) از همان ابتدای محرم به خیمۀ اباعبدالله الحسین(ع) می‌روند که مولایشان را غریب نگذارند.



 مراسم عزاداری حسینی به مدت 11 شب در شبستان امام علی(علیه السلام) باسخنرانی حجت الاسلام والمسلمین استاد آقا تهرانی و مداحی حاج مهدی سلحشور و کربلایی محمد جواد احمدی  برگزار می شود.


در آستانه ماه سوگواری و عزای حسینی مراسم «سیاه پوشان» و مراسم اهتزاز پرچم سرخ حسینی بر فراز گنبد فیروزه‌ای مسجد مقدس جمکران برگزار شد.






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۶
در انتظار بررسی: ۲۵
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۵ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
سلام بی نهایت ممنونم ازگذشتن نوحه های استادمیرداماد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۴
سلام.خسته نباشید
مداحی شب 6 محرم از( کربلایی جواد مقدم )نذاشتین،
ممنون میشم بزارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
عرض سلام ادب واحترام
واقعا خسته نباشید
تشکر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۷ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
حجم فايل هاى حاج محمودخيلى زياده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۲۸ مهر ۱۳۹۴
ضمن تشکر، لطفا مدایح حاج مهدی سلحشور را هم روزانه اراده نمایید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۸ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
سلام چرا از سیدمهدی میرداماد نوحه نیزارید دلیلی داره ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
ممنون از مداحی ها.لطفا فایل صوتی از استاد پناهیان بذارید
United States of America
ناشناس
۲۳:۱۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
لیکهارواصلاح کننین ممنون.یاعلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
خیلی عالی بود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
عالی بود. خداخیرتون بده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
عالی بود. خداخیرتون بده.
Germany
ناشناس
۰۰:۲۹ ۲۶ مهر ۱۳۹۴
خیلی زورم میاد وقتی که توی گوگل دنبال یه نوحه می گردم ، کلی چرت و پرت که ربطی به موضوع نداره تحویلم می ده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
با سلام وعرض ادب
با تشکر از زحمات شما،لطفا در صورت امکان از مداحی های حاج داوود علیزاده هم بگذارید . متشکرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
باسلام وخسته نباشید تشکر میکنم از سایتتون واقعا مطالبش عالییییییییه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
لطفا از مداحی های حاج علی انسانی و حاج مهدی سماواتی هم بگذارید
ممنون از زحمات شما
Germany
ناشناس
۲۱:۴۶ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
سلام.
خیلی خوب بود.خیلی از مداحی ها و روضه ها رو دانلود کردم.
ومن الله التوفیق"
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
عالی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۳ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
همش عالیه کار فرهنگی یعنی این.راضیم و سپاسگذارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۴ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
مداحی زیبای عربی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۱ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
سلام
با ذکر صلوات بر محمد وآل محمد مرحوم سید جواد ذاکر را نیز در این ماه عزیز یاد کنیم.
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم واهلک اعدائم اجمعین.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
ینی ترکوندیدا دمتون گرم باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۲ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
ینی ترکوندیدا دمتون گرم باشگاه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۴
باسلام به دوست عزیز،دخترسه ساله حضرت رقیه است نه خدیجه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
سلام لطفا مداحی های میرداماد رو هم بزاریدممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۵ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
حسین بیشتر از آب تشنه لبیک بود اما افسوس که به جای افکارش زخمهای تنش را نشانمان دادن و بزرگترین درد او را بی آبی معرفی کردند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۳ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
جانم فداي علي اصغر6ماهه وخديجه 3ساله وسيدالشهداوهمه ي ياران اقاي عزيزم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
یاد سید جواد ذاکر بخیر در ایام محرم جاش همیشه خالی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
اجرتون به سیدالشهدا .واقعا کامل هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۰ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
سلام .مگه امسال مداحی حاج محمود کریمی رو مثل پارسال جهت دانلود رو سایتتون نمیزارید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۴
متشکرم ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۱ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
فكر نمي كنيد زيارت عاشورا مهمتر از مداحي باشه؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۲ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
یا اباصالح المهدی ادرکنی...
United States of America
ناشناس
۱۳:۲۵ ۲۵ مهر ۱۳۹۴
کی منفی داده؟ رد پای وهابیت....!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
سلام بسیار ممنون وسپاسگزارم.استفاده کردیم درود برشما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۳ ۲۲ مهر ۱۳۹۴
باز این چه شورش است که در خلق عالم است....
آخرین اخبار