جا‌به‌جايی بی سر و صدا در ليگ واليبال

تيم واليبال جواهری گنبد در حالی به جمع 12 تيم ليگ برتر اضافه شد كه خبری از اين جابجايی از سوی سازمان ليگ داده نشد.

 به گزارش خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ، جلسه قرعه‌كشی لیگ برتر والیبال مردان ایران هفته گذشته در فدراسیون والیبال برگزار شد و 12 تیم حاضر در این مسابقات انتخاب شدند

در این جلسه منوچهر پورحسن نام تیم‌های حاضر در بیست و نهمین دوره این مسابقات را اعلام كرد و خاطرنشان كرد كه تغییری در این تیم‌ها ایجاد نخواهد شد و الیته تیمی اضافه و كم نمی‌شود.

با این تفاسیر چند روزی است كه اخباری مبنی بر حضور تیم جواهری گنبد در لیگ امسال منتشر شده است آن هم در حالی كه در اسامی 12 تیم نامی از نماینده گنبد برده نشده بود.

خلیل یگامه مجد، دبیر سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پاسح به شبهات ایجاد شده اعلام كرد كه فردای روز قرعه‌كشی مسابقات تیم جواهری گنبد با سازمان لیگ نامه‌نگاری داشته است و مقرر شد این تیم در این فصل به جای تیم مهرپارس فارس در لیگ حاضر باشد. زیرا مهرپارس به فدراسیون بدهكار است و برای حضور در فصل جدید با این فدراسیون تسویه حساب نكرده است.

یگانه مجد دلیل این جابجایی را اشتباهی دانسته كه از سوی سازمان لیگ رخ داده است.

این در حالی است كه در جلسه قرعه‌كشی تیم‌های لیگ برتر در جمع تیم‌ها و بازیكنان بدهكار به فدراسیون والیبال نامی از مهرپارس برده نشده بود و نمایندگان این تیم در جلسه حضور داشتند

حال باید دید این تغییر و تحولات بی سروصدا در لیگ برتر والیبال و صحبت‌هایی كه این روزها درباره احتمال حضور تیم جوانان با اسپانسری باشگاه مهرام به گوش می‌رسد از كجا ناشی می‌شود.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار