سنندج؛

تجلیل از ایثاگران فعال در حوزه فرهنگ و هنر کردستان

همایش تجلیل از ایثارگران فعال در حوزه فرهنگ و هنر کردستان که با حضور مشاور امور ایثارگران وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سالن شماره ۲ سینما بهمن سنندج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای  باشگاه خبر نگاران جوان از سنندج،رحیم جعفری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان گفت: ایثارگران در 8 سال دفاع مقدس و بعد از استقرار و تثبیت نظام نیز مدافع ترین گروه در دفاع از نظام بودند و این ویژگی فقط منحصر به انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اسلام توسط پیامبر آمد و توسط امام حسین ماندگار شد، بیان کرد: آسیب دیده های دفاع و انقلاب موثرترین و حساس ترین و جدی ترین افراد برای انقلاب هستند و این مسئله در دنیا بی نظیر است.

امام حسین حج خودش را گذاشت و در صحرای کربلا با شهادتش اسلام را برای همیشه بیمه کرد و هستی خودش را برای بقای این تفکر داد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان یکی از تفاوت های انقلاب اسلامی ایران با سایر اندیشه های دنیا را همین تفکر ایثارگران جامعه ایران عنوان کرد و افزود: در انقلاب اسلامی ایران، خانواده های که شهید دادند و جانباز داشتند، مدافع ترین و ماندگارترین افراد برای دفاع از نظام هستند.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.