برپایی ایست‌های بازرسی رژیم صهیونیستی در شرق بیت المقدس

رژیم صهیونیستی از بیم عملیات شهادت‌طلبانه فلسطینیان، در شرق بیت‌المقدس مراکز ایست بازرسی برپا کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، یک مقام امنیتی رژیم صهیونیستی اعلام کرد در مسیر خروج فلسطینیان از شهرها و روستاهای  محل سکونت آن‌ها در شرق بیت‌المقدس، مراکز ایست بازرسی برپا شده است. او همچنین اعلام کرد در روزهای اخیر بیشتر افرادی که دست به عملیات شهادت‌طلبانه زده‌اند، ساکن این مناطق بوده‌اند. نیروهای صهیونیست همچنین مناطق شرقی را از بخش‌های دیگر جدا کرده‌اند.

این تصمیمات که شب گذشته اتخاذ شد به نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی اجازه می‌دهد در مواقع لزوم، مقررات منع رفت و آمد را نیز در مناطقی از بیت المقدس به اجرا بگذارند.

موج عملیات شهادت‌طلبانه اخیر در سرزمین‌های اشغالی، مقامات صهیونیست و شهرک‌نشین‌ها را وحشت‌زده کرده است. روز گذشته دو صهیونیست بر اثر حمله یک فلسطینی به یک اتوبوس کشته شدند. در حمله‌ای دیگر نیز یک فلسطینی با منحرف کردن خودروی خود به سمت پیاده‌رو و سپس با استفاده از سلاح سرد، یک صهیونیست دیگر را از پای درآورد.

رژیم صهیونیستی در جنگ 6 روزه سال 1967 مناطق شرقی بیت المقدس را اشغال و سپس آن‌ها را به بخش‌های دیگر ضمیمه کرد. این اقدام هرگز از سوی جامعه بین‌الملل تأیید نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار