مقامی:

نفرات برتر مسابقات همدان به اردوهای تیم ملی دعوت می شوند

دبیر فدراسیون وزنه برداری گفت: کادر فنی تیم ملی جوانان از نزدیک مسابقات همدان را که از فردا آغاز می شود را رصد خواهند کرد و نفرات برتر را به اردوها دعوت خواهند کرد.

مقامی:نفرات برتر مسابقات همدان به اردوهای تیم ملی دعوت می شوندحسین مقامی دبیر فدراسیون وزنه برداری در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ افزود: رقابت های وزنه برداری جوانان قهرمانی کشور از فردا در همدان کلید می خورد به همین دلیل کادر فنی تیم ملی جوانان از نزدیک این رقابت ها را رصد خواهند کرد و نفرات برتر را به اردوها دعوت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در این مسابقات 119 ورزشکار از 24 استان حضور دارند که بر روی تخته خواهند رفت 6 استان هم به دلایلی شرکت نکردند.

مقامی در ادامه گفت: یک مرحله از اردوهای ارزیابی جوانان مدتی پیش در تهران برگزار شده است.

ادامه اردوهای جوانان بعد از عاشورا

وی در این باره گفت: ادامه اردوهای جوانان بعد از تعطیلات تاسوعا و عاشورا 9-8 آبان و به احتمال زیاد در استان قزوین است.

مسابقات وزنه برداری قهرمانی جهان- تونس

مقامی  افزود: رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان و جوانان سال 2016 در تونس برگزار خواهد شد و قبل از آن ملی پوشان به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.

تغییر زمان رقابت های قهرمانی آسیا

وی عنوان کرد: قرار بود مسابقات وزنه برداری قهرمانی آسیا در بخش جوانان دی و بهمن 94 در یکی از کشورهای قاره کهن برگزار شود که به آذر سال جاری تغییر زمان داده شد.

مقامی در پایان خاطرنشان کرد: اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری جوانان کشورمان از زمان آغاز به طور مستمر و منظم و بدون تعطیلی پیگیری خواهد شد و بعد از حضور در رقابت های آسیایی به قهرمانی جهان اعزام خواهند شد.

گفتنی است؛ مسابقات وزنه برداری جوانان آسیا سال گذشته 2014 در قطر برگزار شد و تیم ملی کشورمان به دلایلی اعزام نشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار