خانم ها این پودر زرد رنگ معجزه می کند

اثر ترکیبی ورزش کردن و مصرف زردچوبه در زنان 50 سال به تحمل تنش عضله قلب آنها کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ورزش و داشتن تحرک از جمله برنامه‌های مهم و روتینی است که هر فردی باید در طول برنامه‌های روزمره خود داشته باشد اگر چه هیچ چیزی نمی‌تواند جایگزین ورزش شود، اما عصاره زردچوبه دارای خواص فوق‌العاده‌ای می‌باشد که برای سلامت قلب و عروق بسیار مهم است این امر در زنان که تحت تغییرات جانبی و البته سن قرار دارند بسیار حائز اهمیت بوده و سلامت خون شریانی را در آنها حفظ می‌کند.

بر اساس مطالعات مجله آمریکایی قلب و عروق، زردچوبه قادر است خطر حمله قلبی و بای پس عروق کرونر را تا 56 درصد کاهش دهد. طبق این مطالعات، کورکومین، پلی فنل اولیه موجود در زردچوبه که رنگ طلایی را به آن می‌دهد در زنان 50 ساله باعث بهبود عملکرد عروق می‌شود.

آزمایشات انجام شده نیز نشان می‌دهد که مصرف منظم کورکومین و انجام مرتب ورزش‌های هوازی به طور قابل توجهی به عملکرد اندوتلیان می‌کند.همچنین این ماده در زنان 50 سال در کاهش عملکرد اندوتلیان وابسته به افزایش سن جلوگیری می‌کند.

بر اساس مطالعات دیگری که توسط گروه تحقیقاتی انجام شده است،‌ اثر ترکیبی ورزش کردن و مصرف کورکومین برای زنان 50 سال بسیار چشمگیر بوده است به طوری که اثر ترکیبی این دو در زنان میانسال به تحمل تنش عضله قلب کمک کرده است.

از دیگر مزیت‌ جانبی در استفاده ترکیبی از زردچوبه و ورزش این است که یک درمان ایده‌آل برای کاهش درد و التهاب محسوب می‌گردد.

همچنین در تسکین دردهای مرتبط با آرتروز نیز بسیار نقش مهمی دارد حتی می‌توان با مالش زانو توسط عصاره زردچوبه درمان آن را قطعی کرد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پودر ، زردچوبه ، بدن ، درمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار