زاهدان؛

همایش شیرخوارگان حسینی در زاهدان برگزار شد

همایش شیرخوارگان حسینی امروز ،جمعه با حضور پرشور عاشقان اهل بیت(ع) در حسینیه سیستانی های زاهدان برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان؛ این همایش با حضور مادران و کودکان زاهدانی به منظور ترویج فرهنگ حسینی و اعلام ادامه راه امام حسین(ع) و شهادت فرزند شش ماهه ایشان در روز دوم محرم در حسینیه سیستانی های زاهدان با شور و نوای وصف نشدنی برگزار شد.

اشک های مادران و گریه کودکان عجیب هوای کربلا را زنده کرده و در آن فضای معنوی نور زینبی حاکم شده بود.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در این همایش اظهار داشت: شهادت کودکان و زنان یمنی توسط آل سعود کاری ناجوانمردانه است که خاطره این جنایت تا ابد در تاریخ باقی خواهد ماند.

آیت الله عباسعلی سلیمانی ادامه داد: همچنین رژیم غاصب صهیونیستی از دیگر نیروهایی است که با بی رحمی تمام زنان و کودکان فلسطینی را به شهادت می رساند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تاریخ عاشورا افزود: قیام امام حسین (ع) تنها برای حفظ اسلام بود و این حرکت باعث شد هم اینک اسلام حقیقی در جهان وجود داشته باشد.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت استان ها سیستان و بلوچستان و کرمان با تاکید بر اینکه اسلام حقیقی را حضرت محمد (ص) بنیانگذاری کرد گفت: اندیشه این اسلام در روز عاشورا توسط امام حسین (ع) نهادینه شد.

امام جمعه زاهدان خاطر نشان کرد: تمام مسلمانان جهان باید به منظور حفظ اسلام از عاشورا درس گرفته و آن را الگوی زندگی خود قرار دهند.

در این همایش که بوی حضرت علی اصغر (ع) را می داد مادران فرزندان خود را بالای دست گرفته و اعلام داشتند در راه امام حسین(ع) و نهضت عاشورا چه فروتنانه حاضر به گذشتن از فرزند و جان خود هستند.

انتهای پیام /ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.