انتقاد ف-ک ها از سازمان لیگ و کروش و پاسخ تند مهدی تاج

فرهاد کاظمی و فراز کمالوند، دو مربی معروف به«ف-ک» لیگ برتر بعد از بازی های این هفته تیم شان، جنجالی در لیگ به پا کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان  ؛ در پایان دو بازی لیگ برتر ، دو مربی سرشناس که دورانی طولانی را منشوری بودند، جنجالی به پا کردند.
فرهاد کاظمی که بدون کارت بازی و با وساطت سازمان لیگ روی نیمکت تیم سیاه جامگان نشست خیلی رک و واضح از علیرضا علیپور انتقاد کرد که پنجشنبه شب در تلویزیون از همه حتی مهدی تاج برای قصور در آنچه او مبارزه با فساد می داند، انتقاد کرده بود.
 فرهاد کاظمی که به دلیل شکایت راه آهن برای نشستن روی نیمکت تیم جدیدش مشکل داشت فعلا به طور موقت در بازی با سپاهان روی نیمکت نشست اما تا توانست به این روحانی فوتبالی تاخت. رفتاری که مهدی تاج به شدت از آن گلایه داشت و بعد از آن حرف ها با این مربی حرف زده و به او تذکر جدی داده است. کاظمی اما تنها مربی سابقا منشوری خبرساز در این هفته نبوده که فراز کمالوند با اعتراض شدید به کارلوس کروش خبرساز شده است.
 او بهانه مساوی تیمش در تبریز را گردن تعطیلات لیگ انداخته است. البته این تنها کمالوند نیست که معترض به تعطیلی هاست. اما او کمی تندتر از بقیه به کارلوس کروش تاخته و برنامه سازمان لیگ را زیر سئوال برده است. مهدی تاج در این باره به خبرآنلاین می گوید:«واقعا این بهانه خوبی برای توجیه نتایج ضعیف آقایان مربی نیست. دوستان چند ماه قبل این برنامه در اختیارشان بوده. به راستی آن موقع حتی یک ورق به این برنامه ریزی زده اند و می دانستند چه خبر قرار است بشود؟ چرا ان موقعی که ما از تیم ها نظرخواهی کردیم ، کسی یک کلمه اعتراض نکرد و الان علیه تیم ملی هجمه راه می اندازند. مگر این وقفه دو هفته ای برای تیم ملی بزرگسالان تنها بوده است؟ ما بازی های امیدها را داشتیم و تیم ملی جوانان. تقویم بازی ها و اردوهای مان بر هم انطباق داشت و به جای ده روز ، سرمربیان تیم های ملی خواهان بازه ای 20 روزه شدند و ما هم پذیرفتیم. این بحث ها فقط برای سرپوش گذاشتن روی نتایج و ناکامی های تیم هاست و بهتر است مربیان محترم در نوع گفتمان شان ، دقت بیشتری بکنند. البته نظرات بسیاری از مربیان خوب و فهیم کشورمان را که برای اصلاح امور شده را به دیده منت می پذیریم و از این بزرگواران تشکر می کنیم.»


منبع: خبرانلاین 


انتهای پیام / 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار