داعش درحال پیشروی به سمت اروپاست

آناتولی آنتونوف معاون وزیر دفاع روسیه طی سخنرانی خود در نشست دفاعی سیانگشان در شهر پکن از قصد داعش برای پیشروی به سمت اروپا خبر داد.

به گزارش گروه  وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ، آناتولی آنتونوف معاون وزیر دفاع روسیه طی سخنرانی خود در نشست دفاعی سیانگشان در شهر پکن از قصد داعش برای پیشروی به سمت اروپا خبر داد.
 
 
آنتونوف ضمن اعلام برنامه ریزی داعش برای گسترش فعالیت هایش به اروپا، درباره احتمال استفاده این گروه تروریستی از افغانستان برای رسیدن به شمال  کشور چین و منطقه کشورهای مستقل مشترک‌المنافع هشدار داد.
 
 
وی در این کنفرانس با اشاره به افزایش فعالیت های داعش در افغانستان در روزهای اخیر، تشریح کرد که این گروه تروریستی دارای منابع مالی پایدار و تجهیزات نظامی مطمئنی است که قصد رسیدن به اروپا را دارد.
 
 
وی در ادامه افزود: " تروریست ها به کشورهای حامی آنها اجازه می دهند آنها را کنترل کنند اما این تا زمانی ادامه دارد که بعد از قوی شدن خود را از زیر یوغ آنها خارج می کنند."
 
 
وی ضمن اعلام هشدار دهنده ای از تعداد تروریست ها در افغانستان گفت: " در حال حاضر بیش از 50هزار شبه نظامی در این کشور حضور دارند که به 4هزار گروه تروریستی مختلف تقسیم شده اند."
 
 
این اظهارات سخنگوی وزارت دفاع روسیه در حالی مطرح می شود که نیروی هوایی ارتش این کشور نزدیک به سه هفته است که حملات دقیق و کوبنده ای را علیه مواضع تروریست ها در سوریه آغاز کرده و تقریبا 40 درصد از مواضع داعش را ازبین برده اند.
 

منبع:جام نیوز
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.