تارتار: تعطیلات 20 روزه در موفقیت ما نقش داشت

مهدی تارتار، بعد از عملکرد خوب شاگردانش مقابل استقلال اهواز گفت: سطح توقع از راه آهن بالا رفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی تارتار، سرمربی تیم راه آهن تهران در مورد موفقیت چشمگیر در بازی دیروز مقابل استقلال اهواز گفت: این نتیجه بر می‌گردد به لطف و عنایت خدا و زحماتی که بچه‌ها و همینطور کادر فنی در این 20 روز گذشته کشیده‌اند. مدیریت باشگاه درصدی از قرار داد بازیکنان را پرداخت کرد و همین باعث شد تمرکز بازکنان روی مسائل فنی و بازی باشد.
 
وی در این مورد افزود: استقلال اهواز در 6-5 بازی گذشته‌ی خود فقط 6 گل خورده و اینطور نیست که بگوییم تیم ضعیفی است. پس برد مقابل استقلال اهواز نشان می‌دهد راه آهن عملکرد خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.
 
سرمربی راه آهن که به داوری بازی تیمش مقابل استقلال تهران اعتراض داشته بود، در مورد داوری بازی مقابل استقلال اهواز گفت: داوری مشکل خاصی نداشت. تنها در یکی، دو صحنه که در محوطه‌ی جریمه با 2 گل از حریف پیش بودیم، می‌توانست پنالتی باشد که البته امیدوارم ما اشتباه کرده باشیم.
 
مهدی تارتار، سرمربی تیم راه آهن تهران در خصوص انتظار هواداران از این تیم بعد از یک بازی موفق گفت: صد در صد توقع همه از راه آهن بالا رفته است و تیم‌های دیگر روی ما حساب باز می‌کنند.
 
بنابراین بازکنان و کادر فنی تلاش خواهند کرد تا باز هم نمایش‌های موفقی از خود نشان دهند.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار