اصفهان؛

طراحی و ساخت جامع و هوشمند کنترل تردد خودروها و پلاک‌خوان

سامانه جامع و هوشمند کنترل تردد خودروها و پلاک‌خوان با هدف شناسایی و ثبت اتوماتیک تردد خودروها در شهرک علمی وتحقیقاتی اصفهان طراحی وساخته شد.

به گزارش گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ؛رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت:این سامانه قادر است خودروهایی که در ورودی و خروجی پارکینگها ،سازمانهاو مجتمع های مسکونی شناسایی و ثبت اتوماتیک کند.

مهدی کشمیری افزود:در سامانه جامع و هوشمند کنترل تردد خودروها و پلاک‌خوان دوربین وپردازشگری نصب شده است که می تواندبا ضبط تصاویر از دوربین‌های نصب شده در مقابل هردرب با الگوریتم‌های پیشرفته متن پلاک را استخراج کرده و با دقت بسیار بالا قرائت و ثبت کند تا در قسمت‌های دیگر نرم‌افزار به منظور مشاهده سوابق و تشخیص هویت خودرو مورد استفاده قرار گیرد.

وی بابیان اینکه شناسایی پلاک دراین سامانه با تمامی دوربینهای آنالوگ وتحت شبکه موجود درکشور به راحتی کار می کند افزود:شناسایی شماره های پلاک در این سامانه در شب وروز نیز امکان پذیر است.

رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان گفت: با بهره‌گیری از این سامانه از لحظه ورود و خروج هر خودرو عکسی ثبت می‌شود که تا دو سال قابل بازیابی خواهد بود.

کشمیری افزود:با طراحی ونصب این سامانه درصورت تایید صلاحیت، همزمان گیت ورود برای خودرو به صورت اتوماتیک باز خواهد شدو امکان مشاهده شمار ورود و خروج‌ یک پلاک مشخص ثبت شده در یک بازه زمانی و مشاهده فهرست ترددهای مهمان و مجاز روزانه از هر درب امکان پذیر می شود. 

 انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.