کرمانشاه؛

همایش کشوری 313 یارموعود، نهادینه کردن اعتقادات مذهبی در جامعه

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه گفت:دشمنان می کوشند تا از طریق تهاجم فرهنگی به اسلام و انقلاب ضربه وارد کنند و در این مسیر نیز سرمایه گذاری هنگفت می کنند.

به گزارشگروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان؛  از کرمانشاه؛ حجت الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی در همایش کشوری 313 یارموعود که در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، با تاکید بر لزوم برنامه ریزی برای نهادینه کردن اعتقادات مذهبی در جامعه و به ویژه بین نسل جوان گفت: این مهم با توجه به برنامه ریزی دشمنان برای ضربه زدن به اعتقادات مذهبی جامعهو به ویژه نسل جوان اهمیت دارد.

حسینی اراکی با بیان اینکه زمانی هجمه فرهنگی دشمن ازطریق عکس و سی دی و اینترنت و...بود، گفت: اکنون دشمن همه این موارد را درون یک گوشی ریخته و به دست فرزندانمان داده، بنابراین باید بیشتر مواظب فرزندان و فرهنگ درست آنان باشیم، زیرا اگر اعتقادات جامعه ای درست باشد، هیچکدام از اینها تاثیرگذار نخواهد بود.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه افزود: دشمنان اسلام و انقلاب می کوشند تا از طریق تهاجم فرهنگی، فرهنگ غلط و غربی را در جامعه حاکم کنند و در این مسیر نیز سرمایه گذاریهنگفتی می کنند.


انتهای پیام/گ

برچسب ها: کرمانشاه ، همایش ، کشوری ، موعود
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.