گوشی هایی که از اندروید 5 مستقیما به مارشمالو آپدیت خواهند شد!

همراه ما باشید تا به شما شش گوشی هوشمند و تبلت اکسپریا سونی را معرفی کنیم که از اندروید 5 مستقیما به اندروید 6 آپدیت خواهند شد.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از ماه گذشته به صورت رسمی نسخه مارشملو پلتفرم اندروید منتشر شد در همین رابطه شرکت ژاپنی سونی نیز که یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان گوشی‌های اندروید در جهان به شمار می‌آید،  ساعاتی پیش در صفحه پشتیبانی وب‌سایت خود لیست شش گوشی هوشمند و تبلت اکسپریا را منتشر کرد که بدون دریافت اندروید 5.1.1 می‌توانند به نسخه مارشملو به‌روز شوند.

بر این اساس اکسپریا زد 3 پلاس، تبلت اکسپریا زد 4، اکسپریا سی 4، اکسپریا سی 4 الترا، اکسپریا ام 4 و اکسپریا ام 5 این شرکت که هم‌اکنون از اندروید آب‌نبات‌چوبی بهره می‌برند به صورت مستقیم خواهند توانسته اندروید 6 را قالب یک بسته به‌روزرسانی به زودی دریافت کنند.

گوشی هایی که از اندروید 5 مستقیما به مارشمالو آپدیت خواهند شد!


از آنجا که تا پیش از این عنوان گردیده بود که محصولات فوق در آپدیت بعدی به اندروید 5.1 به‌روز خواهند شد، به نظر می‌رسد سونی عطای امکانات این نسخه را به لقایش بخشیده و در نظر دارد آن‌ها را مستقیم به اندروید 6 به‌روز کند؛ البته احتمالاً دارندگان این دستگاه‌ها تا پایان سال جاری نخواهند توانست طعم اندروید مارشملو را تست کنند.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع : gsmarena

انتهای پیام/



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار