تبریز؛

برگزاری الکترونیکی انتخابات در 30 درصد از حوزه‌ها

رییس ستاد انتخابات کشور گفت : با بودجه اختصاص یافته، می توان حداقل در 30 درصد حوزه ها انتخاباتن را به صورت الکترونیکی برگزار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛مقیمی در جمع خبرنگاران رسانه های آذربایجان شرقی، افزود: برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی سخت افزارها و نرم افزارها لازم باید تهیه و توسط شورای نگهبان نیز تایید شود.

وی افزود:: از 25 مرحله برگزاری انتخابات، در حال حاضر 23 مرحله به صورت الکترونیکی بوده و تنها رای گیری و شمارش آرا به صورت دستی است.

مقیمی تاکید کرد: تلاش داریم بر اساس آیین نامه های اجرایی انتخابات را بی طرفانه برگزار کرده و شرایط حضور گسترده مردم در انتخابات را فراهم کنیم تا همه کسانی که شرایط رای دادن دارند، پای صندوق های رای حاضر شوند.

رییس ستاد انتخابات کشور با اشاره به آمادگی کامل وزارت کشور برای برگزاری و تامین امنیت این دوره از انتخابات افزود: در استان ها نیز شوراهای تامین استان، مسوولیت تامین امنیت انتخابات را برعهده دارند و باید با نزدیک کردن دیدگاه ها مشکلات را رفع کنند.

وی با اشاره به اینکه تبلیغات هشت روز قبل از انتخابات شروع و 24 ساعت قبل از شروع رای گیری تمام می شود، تاکید کرد: با تبلیغات زود هنگام برخورد می شود.

رییس ستاد انتخابات کشوراز استان آذربایجان شرقی به عنوان استانی نام برد که با مردمانی فهیم و پیشینه وطن دوستی و اثرگذاری در انقلاب و دفاع مقدس و صحنه های سیاسی و اجتماعی در رعایت قانون انتخابات نیز همیشه پیشرو بوده است.
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.