کیانی: نتوانستیم از شرایط خوب میزبانی استفاده کنیم

بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: با توجه به میزبانی گسترش و کسب نتیجه تساوی و تلاش بازیکنان و کادر فنی قادر نبودیم از شرایط ایده آل میزبانی استفاده کنیم.

کیانی: نتوانستیم از شرایط خوب میزبانی استفاده کنیممهدی کیانی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازی با نفت تهران اظهار کرد: بازی تیم فوتبال گسترش با نفت شرایط خاصی داشت و با توجه به شرایط میزبانی نتوانسته بودیم به امتیازات کامل دست یابیم.
 
وی در ادامه افزود: تیم نفت عملکرد خوبی داشت و توانست بازی خوب خود را مقابل ما به نمایش بگذارد.
 
کیانی ادامه داد: گرچه به دلیل سه اخطاره بودن در بازی حضور نداشتم اما بازیکنان ما بازی خوبی را به نمایش گذاشته و توانستند حداقل امتیازات را کسب کنند.
 
بازیکن تیم فوتبال گسترش با پرداختن به تعطیلات بلند مدت لیگ پانزدهم گفت:در واقع تعطیلات 2 روزه مانع از پیشرفت ما شده بود زیرا تیم از شرایط مسابقه دور افتاده بود.
 
وی در مورد آینده گسترش گفت: البته این تساوی هیچ چیز از ارزش های تیم نمی‌کاهد، ما تیم یک دستی هستیم و در آینده جبران خواهیم کرد.
 
کیانی افزود: در واقع هفته به هفته تیم بهتر می شود و سعی می کنیم میزان تساوی و باخت ها را کاهش دهیم و با بردهای پیاپی گسترش را به جایگاه خوب خود در جدول برسانیم.
 
بازیکن تیم فوتبال گسترش فولاد اضافه کرد: بازی بعدی ما با ذوب آهن در اصفهان است که بدون شکست هدفی جز برد نداشته و نخواهیم داشت.
 
وی در پایان یادآور شد: امیدوارم با هدایت کمالوند و تلاش کادر مدیریتی و بازیکنان، تیم را روز به روز موفق تر ببینیم.
 
انتهای پیام/
 
 
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار