چقدر پول در حساب نوروزی مانده است؟

حدود 10 روز قبل بود که از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام شد طي دوروز، بخشي از مطالبات بازيکنان پرسپوليس پرداخت شده است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حدود 10 روز قبل بود که از سوي مسئولان باشگاه پرسپوليس اعلام شد طي دوروز، بخشي از مطالبات بازيکنان پرسپوليس پرداخت شده است.

گفته مي شد اين رقم آنقدر چشمگير است که به اعتراض بازيکنان پايان داده و بازيکنان هم رضايت کافي از اين قضيه داشتند زيرا معتقد بودند طي 10 ماه گذشته، چنين پولي از باشگاه دريافت نکرده اند اما هيچکس در مورد مطالبات هادي نوروزي حرفي به زبان نياورد.

شنيديم اين بازيکن بيش از يک ميليادر و 100 ميليون تومان از گذشته طلب داشت و قرارداد اين فصلش نيز 800 ميليون تومان بود که چيزي حدود 2 ميليارد تومان مي شود.

طبق شنيده هاي ما ، رقم دريافتي نوروزي در پراخت هاي هفته قبل، چيزي حدود 150 ميليون تومان بود! اين رقم در مقايسه با طلب زيادي که نوروزي داشت، چندان به چشم نمي آيد به خصوص که هادي ديگر نمي تواند برگردد تا شخصا حقوقش را دريافت کند. اميدوارم مسئولان باشگاه در مورد مطالبات کامل نوروزي و پرداختي به خانواده اين بازيکن يک شفاف سازي محکم و مستند داشته باشند.

منبع: خبر ورزشی
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.