یاسوج ؛

کاهش 20 درصدی سرقت در کهگیلویه و بویراحمد

فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: سرقت در شش ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته در این استان 20درصد کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ سردار غلامعباس غلامزاده  افزود: امسال 750 مورد سرقت در کهگیلویه و بویراحمد صورت گرفت.

وی بیان کرد: قرارگاه مقابله با سرقت فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد با هدف اجرای طرح تشدید مبارزه با وقوع انواع سرقت ها در ستاد فرماندهی انتظامی این استان و بنا به ضرورت در هشت شهرستان فعالیت می کند.

غلامزاده اظهار کرد: این قرارگاه با تمرکز ظرفیت های یالقوه و بالفعل نقش بسزایی در موفقیت ماموریت های پلیس کهگیلویه و بویراحمد در اجرای طرح تشدید مبارزه با وقوع انواع سرقت ها در این را استان دارد.

وی با اشاره به اینکه پدیده سرقت همواره موجب نارضایتی مردم شده و از عوامل موثر بر کاهش احساس امنیت در جامعه است، تصریح کرد: پلیس کهگیلویه و بویراحمد با توجه به تاکید مسوولان نیروی انتظامی کشور مبنی بر پیشگیری، کاهش و کشف سرقت برای تحقق این امور مهم تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از افزایش 37درصد جمع آوری سلاح های غیرمجاز در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته خبر داد.

وی بدون اشاره به آمار بیان کرد: وجود سلاح های غیرمجاز در دست مردم عامل مهم ناامنی در جامعه است که با خاطیان این مقوله برخورد جدی خواهد شد.

غلامزاده اظهار کرد: کاهش 9 درصدی تعداد کشته شدگان سوانح رانندگی در شش ماهه نخست امسال نسبت به سال گذشته گواهی بر تلاش بی وقفه پلیس برای افزایش افزایش امنیت اجتماعی است.

وی تاکید کرد:آموزش،فرهنگ سازی و تلاش جلب مشارکت مردم برای ارتقای امنیت از اولویت های نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد است که نیازمند همکاری بیشتر رسانه های ارتباط جمعی است.

کهگیلویه و بویراحمد با 700 هزار نفر جمعیت در جنوب غربی ایران قرار دارد.

انتهای پیام /ش
برچسب ها: سرقت ، نزاع ، سلاح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.