ساری ؛

برگزاری برنامه های ماه محرم در 50 مدرسه آمل

ویژه برنامه های ماه محرم در 50 مدرسه شهرستان آمل برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: امسال در 50 مدرسه بصورت ویژه برنامه های ماه محرم با حضور 5 گروه از سخنرانان اعزامی از قم برگزار می شود.

محمدنسب با اشاره به دسته روی هیئت های دانش آموزی با عنوان شور حسینی افزود: شعارهیئات من الذلهو نرفتن زیر بار ظلم و ستم رزمندگان هشت سال دفاع مقدس نشات گرفته از قیام عاشورا است که رزمندگان با تاسی از فرهنگ عاشورا آموختند که از دین با همه توان دفاع می کنیم.

وی تصریح کرد:دهه نخست ماه محرم فرصت مناسبی برای احیا و ترویج ارزش های دینی و فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: فلسفه قیام عاشورا با هدف امر به معروف و نهی از منکر بوقوع پیوست و اگر این فریضه الهی به درستی در جامعه اجرا شود بسیاری از آسیب های اجتماعی کاهش می یابد.

محمد نسب بر لزوم ترویج و نهادینه کردن فرهنگ عاشورا در جامعه تاکید کرد و افزود: تحقق این امر مهم نیازمند اتخاذ راهکار درست و اصولی است.

وی تصریح کرد: آموزش و پرورش بهترین بستر برای تبیین و فرهنگ سازی فریضه مهم و مقدس امر به معروف و نهی از منکر در جامعه است.

برچسب ها: برنامه ، محرم ، آمل ، مدرسه ، مازندران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.