ترفندستان دریچه؛

ویندوز 10تان را استاندارد کنید!

ترفندی که در این گزارش به شما آموزش می دهیم موجب تغییر حالت و اندازه آیکن ها و شورت کات های موجود در صفحه دسکتاپ ویندوز 10 می شود.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دسکتاپ ویندوز در واقع یک پوشه‌ با قابلیت‌های خاص است و ویندوز 10 قابلیت آن را دارد که با استفاده از دو کلید ترکیبی  حالت نمایش آیکن‌ها و شورت کات‌‌های صفحه‌ی دسکتاپ خود را طوری تغییر دهید که حالت نمایش آن مانند دیگر پوشه‌‌های ویندوز شود.


صفحه نمایش ویندوز10 خود را یک پوشه استاندارد کنید!


این قابلیت تنها در سیستم عامل های ویندوز 10 وجود دارد و قطعا تا کنون در سایر سیستم عامل ها آن را تجربه نکرده اید؛ برای استفاده از این قابلیت باید کلیدهای ترکیبی Ctrl+Shift+0+8 را فشار دهید و پس از آن حالت نمایش آیکن‌های صفحه به صورت لیستی تغییر خواهد کرد و شما می توانید با نگه داشتن کلید Ctrl و چرخاندن غلطک ماوس سایز این آیکن‌ها را بزرگتر و یا کوچکتر از اندازه نرمال خودش تنظیم کنید.
 
اگر مایلید نمایش آیکن‌ها به صورت تک ‌ستونه همراه با جزئیات شود کافی است کلیدهای ترکیبی   Ctrl+Shift+6  را فشار داده و این بار نیز نحوه‌ی نمایش آیکن‌ها به صورت یک لیست تک‌ ستونه همراه با جزئیات تغییر خواهد کرد.
 

صفحه نمایش ویندوز10 خود را یک پوشه استاندارد کنید!


 
برای بازگردانی ظاهر آیکن‌های صفحه‌ی دسکتاپ به حالت اولیه می توانید روی قسمت فضای خالی صفحه‌ دسکتاپ راست کلیک کرده و از منوی View روی یکی از اندازه‌های آیکن که در اختیارتان قرار می دهد کلیک کنید.
 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار