خاطرات معلم در زندان پرده از راز جنایت دیگری برداشت

یک معلم سابق اهل " استرالیا " به اتهام قتل 2 دانش آموز بازداشت شد .

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،آقای " دیتر پفنیگ " 67 ساله اهل " جنوب استرالیا " به اتهام قتل یک دختر 10 ساله به نام " لوئیس بل " و یک پسر 10 ساله به نام " مایکل بلک " در 1983 متهم شد .

براساس گزارش پلیس هنگامی که جنایت کار پس از محاکمه شدن در رابطه با قتل " مایکل بلک " و سپری کردن دوران حبس در کریسمس 2006 شروع به صحبت کردن از جنایت خود با یکی از هم سلولی هایش کرد: پرده از جنایت دوم او برداشته شد و در گزارشی که توسط هم سلولی او به مسئولین داده شد مشخص شد که قربانی دیگری نیز وجود دارد .

خاطرات معلم در زندان پرده از راز جنایت دیگری برداشت

"پفنیگ " در صحبت های خود گفته بود که هرگز جای دفن جسد " مایکل " را نمی توانم بگویم زیرا بچه دیگری نیز در همان جا دفن است .

در تحقیقات گسترده تر پلیس در این رابطه معلوم شد جسد متعلق به " لوئیس " کوچک است که در سال 1983 از خانه اش واقع در " آدلاید " هنگامی که در کنار خواهرش در خواب بود ربوده شد، و تا کنون جسد او یافت نشده بود .

همچنین ": مایکل " نیز که آخرین بار  پس از رفتن به ماهیگیری دیده شد و توسط این جنایت کار به قتل رسیده بود .جسد او نیز کنار جسد " لوئیس" یافت شد .

خاطرات معلم در زندان پرده از راز جنایت دیگری برداشت

پلیس در ادامه افزود جنایت کار که در زمان جنایت در همسایگی خانه " بل " زندگی می کرد در جستجو برای پیدا کردن او شرکت کرد .

پس از یافتن جسد لوئیس و بررسی DNA موجود بر شواهد یافت شده جرم " پفینگ" ثابت شد و او در دادگاهی که بزودی یرگزار می شود این‌بار به اتهام قتل "لوئیس بل " محاکمه خواهد شد .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۷ مهر ۱۳۹۴
اعوذباالله من الشیطان الرجیم
آخرین اخبار