کالبد شکافی رمز و راز اشیا

گالری زیرپله اشیایی که در حال خفگی هستند را نجات می‌دهد.

سوده باقری تیرتاش خالق آثار نمایشگاه «کالبدشکافی» در گفتگو با خبرنگار حوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: آثار من در «کالبدشکافی» بیش از آنکه نمایشگاهی باشد، چیدمان و اجرا بوده و شامل کارهای ترکیبی می‌شود.

وی افزود: تاکنون در بیش از 20 نمایشگاه گروهی حضور داشته‌ام و این دومین نمایشگاه انفرادی من است که بعد از یک وقفه 5، 6 ساله برگزار شده و به واسطه تمایزاتی که با سایر نمایشگاه‌ها دارد، مخاطب را به راحتی با کار‌ها درگیر می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: محوریت کارها یک موضوع واحد است به این صورت که بسته‌بندی‌هایی در شکل‌های مختلف در برابر مخاطب قرار می‌گیرد و هر کدام محتویات جداگانه‌ای دارد. مخاطب می‌تواند با ابزار مشخصی که در نمایشگاه موجود است، بسته‌بندی را باز کند و از لایه‌های پنهان عبور کرده تا به غایت آن بسته برسد.

در بخش‌هایی از شرح نمایشگاه آمده است: «راز چیزی است که ما نمی‌دانیم، چیزی که نمی‌بینیم و آنچه نمی‌بینیم همواره حاوی رمز است. رمز و راز، اشیا را از جهان جدا می‌کنند. اجسام را سنگین، غنی و یکه می‌سازند. در این بسته‌ها اشیای گران‌بها، شکننده و ترسناکی در حال خفگی‌اند که شاید فقط به علت دیده نشدن ارزشمند شده باشند. اشیایی که هر کدام نشان و رازی با خود دارند». 

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا 30 مهر در گالری زیرپله میزبان هنر‌دوستان است.




برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار