کارگردان «سفیر» دوباره فیلم عاشورایی می‌سازد

محمود فلاح تهیه‌کننده سریال «مختارنامه» به ساختن اثری با محوریت شخصیت زهیر‌ بن قین اقدام کرده است.

محمود فلاح‌ تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «مختارنامه» در خصوص جزئیات آخرین ساخته خود در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر فیلمنامه این پروژه در انتظار تمدید پروانه ساخت است. این پروژه سینمایی در ابتدا قرار بود که به صورت یک سریال تلویزیونی تهیه و ساخته شود. اما این اتفاق نیفتاد و تصمیم بر آن شد تا به شکل یک پروژه سینمایی کار شود.

وی ادامه داد: مضمون این کار در مورد زهیر بن قین یکی از یاران امام حسین‌ (ع) است که در روز عاشورا به شهادت می‌رسد.

فلاح تصریح کرد: در این کار به طور کامل و طبق اطلاعات و منابعی که در دست داشته‌ایم، داستان‌ زندگی و نحوه به شهادت رسیدن این شهید را به تصویر خواهیم کشید.

وی اظهار داشت: نویسنده و کارگردان این اثر سینمایی فریبرز صالح است که ساخت فیلم «سفیر» را در کارنامه خود دارد. به محض اینکه با سرمایه‌گذار (که هم‌اکنون از بردن نام آن معذورم) این پروژه به توافق برسیم، کار را کلید خواهیم زد.

محمود فلاح بیان کرد: این کار در بخش خصوصی تهیه و تولید خواهد شد. 

وی در پایان گفت: این کار به جشنواره فجر امسال نخواهد رسید. اما امیدوارم با تلاش‌های ما و پیش رفتن کار، فیلم به جشنواره سال آینده برسد.

گفتنی است؛ زهیر بن قین فردی ثروتمند بود که بعد از گذر کاروان امام حسین (ع) و گفتگویی که بین او و امام شکل می‌گیرد، متحول شده و همسر و اموال فراوان خود را ترک گفته و به امام حسین (ع) می‌پیوندد. سرانجام در روز عاشورا به مقام رفیع شهادت نائل می‌شود.



برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 




انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار