شیراز؛

دستگيري عاملان برداشت از حساب در فیروزآباد

فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" استان فارس از کشف دو پرونده برداشت غيرمجاز در آن شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبري پليس،سرهنگ "حسین ارجمندمزیدی" گفت: در پي دريافت دو فقره پرونده مبني بر برداشت غير مجاز مبلغ 5 ميليون ريال از حساب بانکي دو شهروند در "فيروزآباد"، موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وي افزود :پس از اخذ اظهارت شاكيان و اقدامات فني و پليسي و استعلامات بعمل آمده مشخص شد، برداشت صورت پذيرفته از حساب شاکيان به صورت پرداخت قبوض و برداشت اينترنتي بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" اظهار كرد: در ادامه با انجام اقدامات فني توسط کارشناسان پليس "فتا" شهرستان، مشخص شد برداشت از حساب یکی از شاکیان توسط شماره تلفن همراه خواهر شاکیه بصورت خريد پرداخت قبض و مورد دیگر به صورت برداشت توسط یکی از بستگان شاکی صورت پذیرفته است. 

سرهنگ "حسین ارجمندمزیدی"تصريح کرد: عاملان برداشت حساب شناسايي و با اخذ دستور قضايي هردو متهم جلب و در خصوص موضوع، از آنها بازجويي به عمل آمد که نامبردگان با توجه به رؤيت دلايل ومدارک، به جرم خود اعتراف کردند و پرونده به همراه متهمین، جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان "فیروزآباد" با هدف پيشگيري و جلوگيري از وقوع هرگونه جرايم اينترنتي و ضرر و زيان مالي براي شهروندان، به شهروندان توصيه كرد: از يادداشت کردن رمز کنار کارت و قرار دادن برگه رمز در کيف کارت خودداري و رمز جديد را به خاطر بسپارند و به صورت دوره اي و متناوب تغيير دهند و هنگام وارد کردن رمز در دستگاه خودپرداز، به گونه اي جلوي دستگاه بايستند که کسي امکان ديدن صفحه کليد و رمز شما را نداشته باشد.

انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.