بدون نیاز به اطلاعات؛

در چند ثانیه وب سایت طراحی کنید + آموزش

در این گزارش قرار است راهی را پیشنهاد بدهیم که از طریق آن شما خودتان می توانید وبسایت شخصی خود را ایجاد نمایید؛ بدون اینکه حتی چیز زیادی از طراحی سایت بدانید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یکی از سوالات رایج درباره اینترنت، نحوه ساخت یک وبسایت می باشد. همان طور که می دانید طراحی وب سایت کار حرفه ای می باشد و برای ایجاد آن باید به متخصص مراجعه کنید. در این گزارش قرار است راهی را پیشنهاد بدهیم که از طریق آن شما خودتان می توانید وبسایت شخصی خود را ایجاد نمایید؛ بدون اینکه حتی چیز زیادی از طراحی سایت بدانید.

در چند ثانیه وب سایت طراحی کنید + آموزش


امروزه برای ساخت یک وبسایت، لازم نیست حتما در عرصه تکنولوژی یک نخبه باشید بلکه امروز با دانستن چند ترفند ساده می توانید به راحتی صاحب یک وبسایت بشوید. ساخت وبسایت دیگر مخصوص افراد متخصص در حیطه برنامه نویسی و کامپیوتر نمی باشد که حتما لازم باشد برای ساخت و طراحی وبسایت، شروع کنند به نوشتن کدهای عجیب و غریب. امروزه سایت هایی وجود دارد که از طریق آن می توان به راحتی صاحب یک سایت شد.

برای مثال می توان به سایت Wix.com اشاره کنیم که دارای قالب های آماده می باشد. با توجه به بهره مندی از تعداد زیادی قالب در این سایت، هرکسی به راحتی و در ظرف چند دقیقه و با چند کلیک ساده قادر خواهد بود که صاحب یک وبسایت حرفه ای و زیبا بشود. فقط کافی است که فرم مربوطه را پر نمایید؛ بعد از آن می توانید صاحب همان وبسایتی که آرزویش را می کنید بشوید.


در چند ثانیه وب سایت طراحی کنید + آموزش

در گذشته، چه افراد حرفه ای و چه افراد معمولی برای ایجاد یک وبسایت، مجبور بودند یک طراح حرفه ای گرافیک و یا یک برنامه ریز کامپیوتر استخدام کنند تا تمام کارهای سایت را برایشان انجام دهد. اما امروزه ایجاد یک سایت ساده است و از این طریق می توانید پول خود را ذخیره کنید. جهت ایجاد یک وبسایت، حتی لازم نیست هیچ برنامه ای را روی کامپیوتر خود نصب نمایید زیرا بیش تر شرکت های سازنده وبسایت، به وسیله مرورگر وب قابل دسترسی می باشند.

این شرکت ها نیاز افراد معمولی را سنجیده اند و مطابق با آن راه حل را ارائه کرده اند. به این طریق که آن ها قالب های از پیش تعیین شده ای را برای مخاطبین آماده کرده اند و شما می توانید با سلیقه خود قالب مورد نظر خود را انتخاب نمایید. در قدم اول می توانید از قالب های اولیه که با دستورالعمل های ساده تهیه شده اند، استفاده نمایید. شما قادر خواهید بود تمام جزئیات وبسایت خود از قبیل پشت زمینه و رنگ ها را کنترل نمایید.

در چند ثانیه وب سایت طراحی کنید + آموزش


یک وبسایت ساده به این طریق طراحی می شود:

• انتخاب قالب

• انتخاب عکس

• بارگذاری عکس و متن مورد نظر

• طراحی و شخصی سازی نمودن وبسایت


در این سایت های طراحی و ساخت وبسایت مثل آب خوردن است؛ بدون اینکه در واقع هزینه ای برای این طراحی پرداخت کرده باشید.طبق بررسی های اخیر، آمارها نشان می دهد که بالغ بر ۴۰ درصد مردم از گوشی های خود برای وب گردی استفاده می کنند. لذا سایت Wix.com این امکان را به شما می دهد که سایتی که می سازید مناسب تلفن همراه نیز باشد.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/
برچسب ها: طراحی ، وب سایت ، آموزش ، 1 دقیقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۳۰ مهر ۱۳۹۴
این سابنم که فیلتره.........
آخرین اخبار