شیراز؛

کشف كالای قاچاق در مرودشت

با تلاش ماموران انتظامی شهرستان "مرودشت" استان فارس، تعداد 4 دستگاه وسیله ی نقلیه ی حامل کالای قاچاق در آن شهرستان شناسایی و توقیف شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در راستای مبارزه با ورود کالاهای قاچاق، در محور شیراز، اصفهان توسط ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی شهرستان مرودشت در اطراف اين شهرستان اجرا شد.

سرهنگ دوم "دلاور القاصی مهر" ادامه داد: ماموران هنگام كنترل خودروهاي عبوري موفق شدند از یک دستگاه کامیون و یک دستگاه وانت نیسان مقدار 4 تن زغال چوب که به صورت غیرمجاز حمل شده بود، کشف و هردو دستگاه وسیله نقلیه را توقیف كنند.

وي افزود: در ادامه ماموران به دو دستگاه اتوبوس نیز مشکوک و پس از بازرسی از آن دو تعداد 46بسته پودر نوشیدنی، تعداد 24 قوطی نسکافه، تعداد 66 ثوپ لباس زنانه،17 بسته اسباب بازی و تعداد 25 کارتن زنجبیل قاچاق را کشف و هردو دستگاه اتوبوس را توقیف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت با اشاره به اینکه طرح های مختلف ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در بین شهروندان در انتظامی شهرستان به صورت مستمر در حال اجرا است، تصریح کرد: در این طرح ضمن توقيف چهاردستگاه خودرو حامل كالي قاچاق، چهار نفر راننده خودروها نيز دستگیر و پس از تشکیل پرونده به همراه کالای مشکوفه جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضايي معرفي شدند.

انتهای پیام/ش
برچسب ها: کشف ، کالای ، قاچاق ، مرودشت ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.