شیراز؛

پیروزی فجر سپاسی شیراز مقابل نماینده تهران در دسته یک فوتبال کشور

هفته ی یازدهم مسابقات دسته یک فوتبال باشگاههای کشور با ادامه صدرنشینی زردپوشان شیرازی همراه بود.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ تیم فجر شهید سپاسی شیراز در هفته یازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور مقابل میهمان خود پارسه تهران با 2 گل به برتری رسید. 
احمد حسن زاده و مهدی چاه کوتاه زاده در دقایق 38 و 86 موفق به باز کردن دروازه میثاق معمارزاده سنگربان پارسه تهران شدند. 

علی اصغر کلانتری سرمربی تیم فجر شهید سپاسی شیراز در نشست خبری پس از این دیدار گفت: خدا را شاکرم که در این دیدار موفق به کسب سه امتیاز شدیم و از تلاش بازیکنانم در این بازی راضی هستم.

سرمربی زردپوشان شیرازی در ادامه با اشاره به مشکلات مالی فجری ها گفت: تا به حال من و بازیکنانم مشکلات مالی را تحمل کرده ایم و با همدلی تا اینجای کار پیش رفته ایم اما جا دارد مسئولان توجه بیشتری به تیم فجر کنند، چون هستند  تیم هایی در لیگ یک امسال که به دلیل معوقات مالی، بازیکنانشان در تمرینات حاضر نمی شدند و فقط در روز بازی حاضر بودند اما بازیکنان فجر و کادر فنی تا این جا دور از حاشیه به کار خود با قدرت ادامه می دهند. 

زردپوشان فجر شهید سپاسی تا پایان هفته یازدهم با کسب 27 امتیاز در صدر جدول رده بندی رقابتها قرار دارند.

قضاوت دیدار فجر شهید سپاسی شیراز و پارسه تهران را روح اله شریفی و کمک محمد رضا طالبی ، براتعلی مولوی و علیرضا جلالی بر عهده داشتند. 

تیم فجر در هفته دوازدهم رقابت های دسته یک فوتبال باشگاههای کشور چهارشنبه ششم آبانماه میهمان ماشین سازی تبریز خواهند بود. 

انتهای پیام/ب

برچسب ها: پیروزی ، فجر ، تهران ، کشور ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.