معاون توسعه مشارکت هاي مردمی کميته امداد امام خمينی(ره) استان يزد گفت: هر سال در ماه محرم همزمان با سراسر کشور طرح احسان حسينی در استان يزد اجرا می شود.

به گزارشخبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛ سيدجلال حسينی گفت: اين نهاد در ماه محرم و صفر آماده دريافت و توزيع نذورات و احسان عاشقان سيدالشهدا(ع) در بين محرومان و نيازمندان جامعه است و مردم خير دارالعباده می توانند نذورات خود را برای کمک به نيازمندان واقعی به پايگاههای امداد و مراکز نيکوکاری تحويل دهند. 

حسینی با اشاره به اهداف طرح احسان حسيني اظهار کرد: استفاده از ظرفيت معنوی مومنين برای خدمت به نيازمندان در ماه محرم و صفر، ساماندهی نذورات مردمی جهت توزيع بين مستمندان واقعی جامعه و تقويت و تبيين فرهنگ احسان از اهداف اين طرح است. 

حسيني با بيان اينکه توزيع نذورات مردم در ماه محرم بر اساس نيات خود اشخاص انجام می شود، اضافه کرد: کميته امداد، آمادگی دارد نذورات مردمی را در قالب کمک‌های نقدی، غير نقدی، جيره خشک و همچنين غذای گرم جمع آوری و بين نيازمندان جامعه توزيع نمايد. 

معاون توسعه مشارکت هاي مردمی کميته امداد امام خمينی(ره) استان يزد گفت: به منظور اجرای طرح احسان حسينی در ايام محرم و صفر، از ظرفيت مساجد، حسينيه ها، تکايا و هيات های مذهبی و نيز نقش روحانيون، مبلغان و مداحان در ترغيب مردم به انجام کار خير استفاده خواهد شد. 

سيدجلال حسينی اذعان داشت: اجرای طرح احسان حسينی تا پايان ماه صفر ادامه دارد و مردم خير استان به منظور تحويل نذورات و احسانات خود در قالب اين طرح ميیتوانند به دفاتر کميته امداد در استان مراجعه و يا با شماره تلفن 1811 تماس حاصل فرمايند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: طرح ، احسان ، محرم ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.