شیراز؛

بیمارستان های چمران و نمازی؛ بیمارستان های برتر کشور

وزارت بهداشت، بیمارستان های چمران و نمازی شیراز را به عنوان بیمارستان های برتر کشور در زمینه ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ معرفی کرد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، در مراسمی در تهران، بیمارستان های برتر کشور در زمینه ارتقای کیفیت خدمات هتلینگ معرفی شدند.
در این برنامه بیمارستان های نمازی و چمران شیراز نیز در جمع 33 بیمارستان دیگر کشور به عنوان برترین ها اعلام شدند.

همچنین دکتر سید محمدرضا هادوی رییس بیمارستان چمران شیراز در این آئین ،دستاوردهای این بیمارستان، در زمینه هتلینگ را به دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور به صورت ارایه گزارش جامع معرفی کرد.

این گزارش تنها از سوی سه بیمارستان کشور صورت گرفت که نام بیمارستان چمران شیراز نیز در این حیطه خوش درخشید.

در حاشیه برپایی این آئین نیز نمایشگاهی از دستاوردهای دانشگاه های علوم پزشکی کشور برپا شده بود که دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز فعالیت های عمرانی و تجهیزاتی خود از آغاز اجرای طرح تحول نظام سلامت در مجموعه بیمارستان ها را به نمایش گذاشت.

اقدامات انجام شده در زمینه بهسازی، بازسازی و نوسازی، توسعه بخش های اتفاقات و شیمی درمانی، افزایش تخت های مراقبت ویژه، راه اندازی بلوک های زایمانی، راه اندازی اتاق های استراحت پزشک و پرستار، افزایش اتاق های عمل از جمله دستاوردهای معرفی شده در این نمایشگاه بود.

بیمارستان نمازی شیراز در این نمایشگاه حضوری فعال داشته و ارائه کاملی از اقدامات انجام شده در قالب پوستر، لمینت و ویدئو کلیپ داشت که مورد استقبال بازدید کنندگان قرار گرفت.

تجهيزات و امكانات، ساختمان و تاسيسات، خدمات رفاهی، خدمات نظافت و بهداشت، امور اداری و گردش كار و تغذيه بيمار در قالب ديداری شنيداری شامل عكس، فيلم، تيزر، تبليغات محيطی شامل پوستر، نشريه، پمفلت، ماكت و پروژه های عمرانی، از مستندات ارائه شده بیمارستان نمازی در این جشنواره بود که از سوی وزیر بهداشت موفق به دریافت لوح تقدیر و تندیس شد.

 وزير بهداشت ضمن بازديد از غرفه بيمارستان نمازی به عنوان نماينده دانشگاه علوم پزشكی شيراز، از فعاليت های انجام شده در زمينه هتلينگ و طرح تحول نظام سلامت ابراز خرسندی کرد. 

دكتر محمد حاجی آقاجانی معاون درمان وزارت بهداشت نيز در این جشنواره، عنوان كرد: بيمارستان نمازی تنها بيمارستان در كشور است كه پاويون های پرستاری آن به صورت كامل بازسازی و تجهيز شده است.

انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.