برانکو:

حق ما بیشتر از جایگاه فعلی است/ درباره مسائل انضباطی سکوت می‌کنم

سرمربی پرسپولیس در پایان جلسه‌اش با طاهری گفت: در این جلسه درباره مشکلات جاری، نیازهای تیم و مسائل مالی صحبت‌های لازم را انجام دادیم.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگارن جوان، برانکو سرمربی تیم پرسپولیس پس از پایان جلسه با طاهری عنوان کرد: دغدغه اصلی من ارائه بازی خوب همراه با نتیجه است. البته باید بگویم من از همکاری با این بازیکنان خوشحال هستم و از کار کردن با آحق ما بیشتر از جایگاه  فعلی است/ درباره مسائل انضباطی سکوت می‌کنمنها لذت می‌برم.

سرمربی تیم پرسپولیس درباره آرای کمیته انضباطی علیه این تیم گفت: مسائل انضباطی مربوط به باشگاه می‌شود و مسئولان این مسائل را پیگیری می‌کنند و من تمرکز را روی این مسائل نمی‌دهم.

وی درباره اینکه چه قولی به هواداران می‌دهد بیان کرد: ما به دنبال این هستیم که تیم بازی به بازی بهتر شود و به نتایج مطلوبی برسیم اما آن چیزی که در حال حاضر مرا راضی می‌کند رضایت هواداران است.

سرمربی پرسپولیس گفت: متاسفانه نتایج خوب به دنبال بازی های زیبا به وجود نیامده است و ما استحاق بیشتر از آن چیزی که الان است داریم. به هر حال این فوتبال است و جذابیت این رشته ورزشی به همین مسائل است.

وی بیان کرد: طبیعی است پرسپولیس زیر این فشارها عملکرد خوبی از لحاظ فیزیکی، روحی و روانی داشته و به بازیکنان تبریک می‌گوئیم.

وی درباره بازی دربی سرخابی‌ها بیان کرد: در حال  حاضر فقط به بازی با ملوان فکر می‌کنم و مهم ترین مسئله ما همین بازی است.

برانکو در مورد فشرده شدن لیگ به پرسپولیس لطمه نمی‌زند، گفت: بعد از بازی با صبا سنگینی و فشار آن دیدار در بازی با سیاه جامگان احساس نشد و بازیکنان از لحاظ فیزیکی و روحی و روانی آماده نشان دادند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: مسائل کمیته انضباطی را باشگاه پیگیری می‌کند و ما تمرکزمان را روی بازی ها قرار دادیم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار