صلاح یوسف: انتفاضه قدس اسرائیل را شوکه کرده است

عضو دفتر سیاسی جبهه آزادیبخش فلسطین گفت: استفاده فلسطینیان از ابزار و وسایل جدید در انتفاضه قدس صهیونیست ها را شوکه کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی القدس؛ صلاح یوسف گفت رژیم صهیونیستی از انتفاضه جدید فلسطینی ها شوکه شده است.

وی افزود: تنها ابزار و وسیله فلسطینیان در انتفاضه اول برای مبارزه با صهیونیست ها سنگ بود ولی امروز این ابزار به چاقو ، خنجر و زیر گرفتن با خودرو ارتقا یافته است و همین ابزارهای جدید صهیونیست ها را غافلگیر کرده است. نظامیان اسراییلی دستپاچه شده اند.

به گفته وی مقامات اسراییلی هیچ وقت پیش بینی نمی کردند که نسل جدید اینگونه به اعتقادات، مقدسات و آرمان فلسطین پایبند باشند.تصور صهیونیست ها مبتنی بر این اصل بود که نسل جدید، گذشته خود و جهاد و مبارزه و مقاومت را فراموش کرده است و دیگر حسی برای مبادرت ورزیدن به عملیات شهادت طلبانه ندارد.

ولی اقدام جوانان انتفاضه قدس امروز صهیونیست ها را شوکه و دستپاچه کرده است. جانانه از الاقصی دفاع می کنند زیرا می دانند که رویای طرف اسراییلی ایجاد معبد وهمی هیکل بر خرابه های مسجد الاقصی است. امروز جوانان فلسطینی در هر منطقه و با هر گرایشی که هستند متحد در مقابل اشغالگران ایستاده اند و انتفاضه جدید را رهبری می کنند.

یوسف تاکید کرد: بدون تردید اگر جوانان فلسطینی سلاح در اختیار داشتند معادله و موازنه کاملا فرق می کرد. ما مقاومت حماسی و جانانه غزه در مقابل تجاوزگری اسراییل را مشاهده کردیم.


انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان 
اینجا کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار