آشوبی: حقمان باخت نبود

فرزاد آشوبی اعتقاد دارد که تیم استقلال اهواز در مصاف با پدیده مشهد، مستحق شکست نبوده است.

آشوبی: حقمان باخت نبودبه گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تیم فوتبال استقلال اهواز در هفته نهم رقابت های لیگ پانزدهم به مصاف پدیده مشهد رفت که در پایان تیم اهوازی 3 بر 2مغلوب تیم مشهدی شد.
 
فرزاد آشوبی هافبک آبی‌های اهوازی درباره این مسابقه به خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت:بازی خوبی را انجام دادیم، اما متاسفانه گل های بدی را خوردیم و واقعا مستحق شکست نبودیم.
 
امتیاز مهم و حساسی را از دست دادیم، علت این باخت، روحیه پایین بازیکنان تیم بود، امیدوارم که مشکلات باشگاه حل شود و بازیکنانی که با تیم تمرین نمی‌کنند برگردند، نباید در آخر فصل، افسوس از دست دادن امتیازات بازی‌های آسان را بخوریم.
 
وی درباره مشکلات مالی باشگاه استقلال اهواز اظهار کرد: مسئولان باشگاه به ما قول دادند که مشکلات مالی به زودی حل خواهد شد و دستمزد بازیکنان هم به حسابشان واریز می شود من هم به خاطر تشخیص کادر فنی برگشتم وگرنه هنوز هیچ پولی را دریافت نکردم و خانه ای هم برای من خریداری نشده است.
 
آشوبی ادامه داد:در یک تیم باید همگی مشارکت کنند تا به نتیجه رسید،‌نباید یک نفر بار تمامی مسئولیت ها را به دوش بکشد من هم از تمامی تیم می خواهم، کمک کنند تا به شرایط ایده آل برسیم.
 
هافبک 35 ساله استقلال اهواز درباره تغییرات فراوان در باشگاه اهوازی بیان کرد:تغییر مربی، مدیرعامل، سرپرست و غیره به من ارتباطی ندارد در هر صورت آرزو می کنم که این تغییرات به نفع باشگاه باشد و باعث نتیجه گرفتن تیم شود، اصول اخلاقی من، بهم اجازه نمی‌دهد که درباره همه چیز صحبت کنم.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.

 
انتهای پیام/

برچسب ها: آشوبی ، استقلال ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار