محرم الحرام 1437 همراه با باشگاه خبرنگاران جوان/ در حال بروز رسانی؛

نرم‌افزار، سخنرانی و نوحه‌های عاشورای 94 + دانلود

هر روز مداحی‌های جدید، اشعار، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی برای سوگواری ایام محرم 1394 را در این ویژه‌نامه ببینید.

نرم‌افزار، سخنرانی و نوحه‌های عاشورای 94 + دانلودبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هر روز مداحی‌های جدید، اشعار، سخنرانی‌ها و نرم‌افزارهای مذهبی برای سوگواری ایام محرم 1394 را در این ویژه‌نامه ببینید.


فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌ حضرت اباعبدالله الحسین(ع) در شب عاشورا سال 94 با نوای «حاج سید مجید بنی‌فاطمه» در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



یادداشت حجت الاسلام شیرازی برای باشگاه خبرنگاران جوان؛
گفته می‌شود که بستن آب بر روی دشمنان از تاکتیک‌های جنگی در گذشته بوده که پیامبر(ص) نیز از آن استفاده نمودند، در این یادداشت منایع تاریخی را به تفصیل برای این موضوع بررسی کرده‌ایم.



متن، ترجمه فارسی و فایل صوتی آخرین دعای سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) در روز عاشورا را برگرفته از کتاب مفاتیح الجنان در ادامه گزارش بخوانید.



در این گزارش به شرح وقایع ساعت به ساعت روز عاشورا می‌پردازیم که بر اساس اوقات شرعی کربلا و با متن مقاتیل تنظیم شده است.

از 5 صبح تا 7 غروب بر امام حسین(ع) چه گذشت؟


فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «حاج عبدالرضا هلالی» که در شب عاشورای 1394 که در هیئت الرضای تهران اجرا شده، آماده دریافت است.



در محضر رهبر انقلاب؛
فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی حاج مجمود کریمی در مراسم عزاداری شب عاشورای 1394 در حسینیه امام خمینی(ره) آماده دریافت است.



آیین‌های مقتلک حضرت علی اصغر(ع)، پامنبری، شروه خوانی، ایا مظلوم، سنج و دمام‌زنی از ویژگی های عزاداری مردم بوشهر در ماه محرم است.


در کلیات مفاتیح الجنان آداب و اعمال ویژه ای برای روز عاشورا و دهم محرم ذکر شده که شرح آن ها به صورت مفصل در ذیل آمده است. همچنین فایل صوتی ادعیه و زیارات این روز برای دانلود قرار داده شده است.




در شب شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و عاشورای حسینی نوحه زیبای «انا مظلوم حسین» را به زبان عربی و فارسی با نوای حاج نزار القطری بشنوید و دانلود کنید.


پاسخ به شبهات دینی؛
هر سال در ایام محرم شایعه‌ای در شبکه‌های اجتماعی منتشر می‌شود که یزید به برخی خواص کوفه برای جنگ با امام حسین(ع) 30 هزار دینار معادل 13 میلیارد و 230 میلیون تومان به نرخ رایج روز، پاداش داده است.



فایلهای صوتی مداحی و روضه خوانی شب تاسوعا 94 با نوای «حاج حسن خلج» که در مسجد امیر تهران اجرا شده، آماده دریافت است.


فایل‌های صوتی مداحی شب تاسوعای 94 با نوای کربلایی جواد مقدم که در هیئت غریب مدینه امیرکلا اجرا شده، آماده دریافت است.


در تاسوعا و عاشورای محرم 94 از طریق پخش زنده و آنلاین به زیارت حرمین مطهر قمر بنی هاشم، حضرت عباس(ع) و سرور و سالار شهیدان، امام حسین(ع) بروید و زائر مجازی کربلای معلی و بین الحرمین باشید.




فایل‌های صوتی مدیحه‌سرایی و روضه‌خوانی «حاج عبدالرضا هلالی» که در شب تاسوعا 94 در هیئت الرضا اجرا شده، آماده دریافت است.



گزارش میدانی باشگاه خبرنگاران جوان از کارگاه‌های ساخت علامت؛
علامت‌هایی که روز به روز بر تعداد آن افزوده می‌شود، آیا نشانه‌ای از ارادت مخلصانه به اباعبدالله(ع) است؟




از درخت سدره تا ضریح شش‌گوشه؛
بنایی که بارها مورد هجوم دشمنان قرار گرفت، اما امروز با نشانه‌هایی از هنر هنرمندان ایرانی، مانند یک نگین در کربلا می‌درخشد.



محرم در محضر اهل بیت(ع)؛
هيچ كس نيست كه درباره حسين عليه السّلام شعرى بسرايد و بگريد مگر...



فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌ حضرت اباالفضل(ع) که در شب تاسوعا 94 با نوای حاج سید مجید بنی فاطمه در هیئت ریحانةالحسین سلام الله علیها اجرا شده، آماده دریافت است.



پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند: فرزندم، گروهی از امت من به زیارت قبر شما آمده و از شما طلب برکت می نمایند...



هیئت‌های عزاداری بسیاری از شهرهای مختلف عراق برای حضور در مراسم سوگواری حسینی در روز عاشورا روانه کربلا شده و لحظه به لحظه بر تعداد زائران حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع) افزوده می‌شود.




مقتل خوانی روز نهم محرم؛
برشی از شرح وقایع روز تاسوعای سال 61 هجری قمری را از مقاتیل معتبری مانند لهوف و مقتل الحسین شیخ صدوق در ادامه گزارش بخوانید.
 

 
فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی شب نهم محرم الحرام 1437 (تاسوعای 94) در هیئت رایت العباس چیذر با نوای حاج محمود کریمی آماده دریافت است.



فایل‌های صوتی مداحی و روضه‌خوانی «حاج مهدی سماواتی» و «حاج میثم مطیعی» در شب دوم مراسم عزاداری محرم 94 در حسینیه امام خمینی(ره) آماده دریافت است.


در شب تاسوعا متن و ترحمه زیارت‌نامه حضرت عباس علیه‌السلام را از کتاب مفاتیح الجنان همراه با فایل صوتی قرائت آن برای شما سوگواران حسینی آماده کرده ایم.



در شب شهادت قمر بنی هاشم، حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام مداحی زیبای "پهلوانان نمی‌میرند" با نوای حاج عبدالرضا هلالی را بشنوید و دانلود کنید.

به مناسبت شب نهم محرم؛
در شب تاسوعای حسینی و شهادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) مداحی زیبای «حاج محمود کریمی» در وصف سقای دشت کربلا را بشنوید و دانلود کنید.

نرم‌افزار رایگان زیارت ناحیه مقدسه با رابط کاربری ساده و زیبا، شامل متن عربی، ترجمه فارسی و فایل صوتی زیارت است که برای موبایل و تبلت های اندروید طراحی شده است.


باشگاه خبرنگاران جوان ضمن تسليت به مناسبت شهادت امام حسین (ع) مجموعه ای از پیام های متناسب با این روزها را برایتان آماده کرده است.


در شب شهادت حضرت عباس علیه السلام مداحی زیبای باسم کربلایی در وصف سقای دشت کربلا را بشنوید و دانلود کنید.
به گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به مناسبت فرا رسیدن شب نهم محرم و تاسوعا مداحی عربی زیبا و ماندگار باسم کربلایی به نام «عباس یا عیونی» را بشنوید و دانلود کنید.




نرم افزار متنی و صوتی زیارت عاشورا برای سیستم عامل‌های اندروید، ویندوزفون و iOS در ادامه گزارش آماده دریافت است.



در ذهن بسیاری از افراد این سئوال ایجاد شده که چرا برخلاف ضریح و مرقد امامان دیگر، ضریح مرقد مطهر سیدالشهدا(ع) شش گوشه ساخته شده است؟


مشعل حسینی به نمایش گذارنده حدیث شریف نبوی " ان الحسین مصباح الهدی و سفینه النجاة" بوده و هر هودج در اطراف شهر قدیمی کربلا با دیگری از منظر شکل و طراحی متفاوت است.



این نرم افزار به افزایش اطلاعات عمومی و دینی شما برای شناخت یاران امام حسین علیه‌السلام در واقعه کربلا و روز عاشورا کمک می‌کند.



در این نوشتار به ذکر هشت روایت می‌پردازیم که در آن ضمن تأکید بر اهمیت زیارت کردن امام حسین (ع) به طور مرتب و حتی از راه دور، طریقه انجام دادن اینگونه زیارات را نیز تعلیم نموده‌اند.





انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار