53 فلسطینی از آغاز اکتبر تاکنون به شهادت رسیده اند

وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد 53 فلسطینی از آغاز اکتبر (9 مهر) در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسیده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آناتولی ترکیه، وزارت بهداشت تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کرد نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی از آغاز اکتبر (9 مهر)، 53 فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن به شهادت رسانده اند.

این وزارتخانه اعلام کرد نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی روز پنجشنبه یک فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن به شهادت رساندند. به این ترتیب شمار شهیدان فلسطینی از اول اکتبر به 53 نفر از جمله 11 کودک و یک زن رسید.
 
طبق این گزارش، در این مدت دست کم هزار و 900 فلسطینی نیز در تیراندازی های نیروهای رژیم صهیونیستی زخمی شده اند. میکی روزنفلد -- سخنگوی پلیس رژیم صهیونیستی -- مدعی شد دو فلسطینی که قصد داشتند اتوبوسی را در شهر بیت شمس بربایند، به ضرب گلوله افسران پلیس رژیم صهیونیستی کشته شدند. وی افزود در این حمله یک صهیونیست نیز زخمی شد. یک سازمان غیر دولتی فلسطینی روز پنجشنبه اعلام کرد نیروهای رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب بیش از 70 فلسطینی را در کرانه باختری رود اردن و شرق بیت المقدس بازداشت کردند.
 
این سازمان افزود از ابتدای اکتبر مقامات رژیم صهیونیستی 959 فلسطینی را بازداشت کرده اند که از این تعداد 615 نفر در کرانه باختری رود اردن، 184 نفر در شرق بیت المقدس و 172 نفر در روستاهای عرب نشین داخل اراضی اشغالی فلسطین بازداشت شده اند.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار