ارزان‌ترین راه‌های تماس با عراق کدامند؟

ماه‌های محرم و صفر و مناسبت‌های مختلف آن‌ها معمولا زمان پیک مکالمه میان دو کشور ایران و عراق به شمار می‌روند.

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سال گذشته خیل عظیم زائران کربلا شرایط ویژه‌ای از نظر برقراری ارتباطات میان 2 کشور ایجاد کرده بود و این گونه اعلام شد که حتی از BTS های بسیار برای مدیریت حجم تماس‌ها استفاده شده است .

امسال نیز از برنامه‌ریزی‌های مختلف برای برقراری آسان ارتباط خبر داده شده است . اما با این حال با توجه به افزایش تعداد زائران این کشور جا دارد بار دیگر تعرفه‌های مکالمه با عراق مورد بررسی قرار گیرد .

طبق آنچه سایت شرکت ارتباطات زیرساخت اعلام کرده در مکالمات بین‌الملل کشورهای مختلف به 16 سطح تقسیم شده‌اند. که هزینه مکالمه با کشورهای هر سطح با سایر سطوح متفاوت است . در این میان سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه صادره به سمت شبکه اپراتورهای تلفن همراه در عراق با توجه به اینکه این کشور در سطح دهم جدول این بخش قرار دارد ، معادل 1500 تومان خواهد بود.


ارزان‌ترین راه‌های تماس با عراق کدامند؟


همچنین سقف تعرفه هر دقیقه مکالمه صادره به سمت شبکه اپراتورهای تلفن ثابت عراق مطابق سطح هشتم این جدول و 900 تومان محاسبه می‌شود . البته معمولا با توجه به فضای رقابتی و حجم بالای تماس میان دو کشور اپراتورهای تلفن همراه بسته‌های تشویقی و تعرفه‌های خاصی را برای این ایام اعمال می‌کنند که توصیه می‌شود زائران حتما قبل از سفر خود این بسته‌ها را مورد بررسی قرار دهند . 






برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار