علی سیفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

حلقه‌های محبت در «محله من و ما» مستحکم‌تر می‌شود

برنامه «محله من و ما» سوم آبان ماه سنگ بنا خود را بر محوریت مهر و محبت خانواده استوار می‌کند.

علی سیفی مدیر شبکه رادیویی جوان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص برنامه جدید «محله من و ما» بیان کرد‌: تیم برنامه ساز گروه جوان و جامعه در برنامه «محله من و ما» از سوم آبان ماه با موضوع  محبت در میان اعضا خانواده روی آنتن می‌رود. 

وی در ادامه گفت: این برنامه شامل آیتم‌های مختلفی است که سعی دارد به ریز موضوعاتی همچون نحوه ابراز محبت به اعضا خانواده، آثار مثبت ابراز محبت، خواسته‌های اعضا خانواده از یکدیگر و... می بپردازد.

سیفی در پایان با پرداختن به موضوعات مختلف برنامه «محله من و ما» عنوان کرد: محبت یکی از نعمت‌های بزرگ الهی است که در وجود انسان قرار داده شده و خشت بنای خانواده از جنس مهر و محبت است‌، در زمانی که خداوند در قرآن کریم به نعمت داشتن همسر اشاره می‌کند از همسر به عنوان مودت و رحمت یاد کرده است و تداوم و بقای خانواده به حلقه‌های محبت محکم بستگی دارد.

گفتنی است؛ برنامه «محله من و ما» با همراهی نویسندگان: سمیه نازنینی، حمید پارسا، مریم بابایی و نیره غدیری‌، گزارشگری‌: شیما شیرازی‌، راوی: محمد امرایی‌، بازیگری‌: خانم رابعه مدنی‌، گویندگی‌: صدیقه مرادی‌، آیتم سازها: فاطمه قنبری، سمیه نازنینی، شهره احمدوند و اکرم زمانی است و همچنین با حضور کارشناس: دکتر نصرالله منصوری، مشاوره خانواده (روانشناس مذهبی) و به تهیه‌کنندگی اکرم زمانی روی آنتن می‌رود. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.