ناظم الشریعه: زمان چالش اصلی پیش روی ما است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران تاکید کرد: دید ما به مسابقات گرندپریکس به عنوان بازی تدارکاتی است و همه تلاش خود را برای رفع باقی نقاط ضعف شناخته شده بکار خواهیم گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد ناظم الشریعه در ابتدا درباره برگزاری دو دیدار تدارکاتی مقابل تیم ملی فوتسال ایتالیا گفت: دو دیدار تدارکاتی مقابل ایتالیا بازیهای بسیار خوبی بود و مقابل قهرمان اروپا بازی هجومی را به نمایش گذاشتیم.

وی ادامه داد: تقریبا پس از بازی مقابل روسیه تمامی نقاط ضعف و قوت خود را شناختیم که این مسئله بسیار مهمی است. معتقدم آگاهی کامل از شرایط باعث رفع مشکلات می شود و در در بازی مقابل ایتالیا در مرحله رفع مشکلات قرار گرفتیم و تا حدودی در رفع موارد مورد نظر موفق عمل کردیم و در دو دیدار، 2بازی متفاوت را به نمایش گذاشتیم. البته همه سعی ما این بود که همه بازیکنان در زمین مسابقه حاضر شوند تا ضمن کسب تجربه برای جوان ترها، شرایط همه بازیکنان زیر نظر گرفته شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال افزود: البته باید تاکید کنم که زمان چالش اصلی ما است بطوری که فقط شش جلسه تمرینی تا اعزام به ایتالیا برگزار کردیم اما با این حال نمایش خوبی داشتیم. متاسفانه این موضوع در اعزام به مسابقات جام جهانی کوچک برزیل بدتر خواهد بود بطوری که به دلیل برگزاری دیدارهای هفته چهاردهم و پانزدهم در روزهای سه شنبه هفته جاری و یکشنبه هفته آتی نمی توانیم تمرین خود را برگزار کنیم.

وی تاکید کرد: دلیل این امر احترام بسیار زیادی است که برای باشگاه ها قائل هستیم و از ابتدای انجام وظیفه خود در تیم ملی هم همواره به آن تاکید داشته ام. در واقع شب یکشنبه هفته آتی و بدون برگزاری تمرین عازم برزیل خواهیم شد. البته دید ما به مسابقات گرندپریکس به عنوان بازی تدارکاتی است و همه تلاش خود را برای رفع باقی نقاط ضعف شناخته شده بکار خواهیم گرفت.

ناظم الشریعه همچنین درباره قرعه کشی مسابقات گرندپری بیان کرد: کلمبیا، اروگوئه و آنگولا تیم های هم گروه ما هستند و بطورکلی با تیم‌های قدرتمندی همگروه هستیم. البته بازهم تاکید می کنم که دید ما به این مسابقات به عنوان بازی تدارکاتی جهت آماده سازی تیم برای مسابقات قهرمانی آسیا است و مشکل اصلی ما نداشتن زمان برای برگزاری تمرین است.

وی افزود: پیش از مسابقات جام جهانی کوچک اسامی 18 بازیکن را اعلام خواهیم کرد و از بین آنها 14 بازیکن برای اعزام انتخاب می شوند. البته احتمال اینکه سه تغییر نسبت به بازیکنان اعزامی به ایتالیا داشته باشیم زیاد است. دلیل این امر هم میدان دادن به همه بازیکنان است . به هر حال باید همه بازیکنان را زیر نظر بگیریم و هم خوانی آنها با تفکر و شیوه بازی تیم ملی را بسنجیم. لازم می دانم از همه بازیکنان تشکر ویژه ای داشته باشم چراکه علیرغم عدم وجود زمان کافی، همه آنها از خواسته های کادرفنی درک بالایی داشته اند و سعی در اجرای آن در زمین مسابقه دارند.

انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار