اسلحه ای که با اینترنت کنترل می شود!

اسلحه ای توسط شرکت Oracle ساخته شده که از طریق اینترنت کنترل می شود..

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فاز بعدی دنیای اینترنت را Internet of Things می نامند و تقریبا شروع این فاز فرا رسیده است و تا سال های آینده دنیا را متحول خواهد ساخت.

"Internet of Things" بدین معنا می باشد که تمامی اجسام بی حرکت اطراف ما دارای سنسور و چیپست و نرم افزار می شوند و بدین صورت تمامی این وسایل را می توان از طریق اینترنت کنترل نمود.

اسلحه ای که با اینترنت کنترل می شود!

یکی از مهندسین کمپانی Oracle بنام Mark Vilrokx به اتفاق تیم محققین آزمایشگاه نرم افزاری کمپانی Oracle با استفاده از اساس و مفهوم Internet of Things و اجرا آن در یک دستگاه، توانستند این وسیله را از راه دور و از طریق فرامین صوتی فعال کنند که این دستگاه شبیه یک تفنگ اسباب بازی می باشد و این مهندسین توانستند از راه دور با این اسلحه شلیک کنند.

گفتنی است؛  در این تفنگ از فناوری Amazon Echo بهره برده شده است تا بتوان از طریق آن از هر جای دنیا و به هر تعداد که می خواهید تیر شلیک کنید. این تفنگ که بر اساس Internet of Things می باشد، حتی می تواند با بقیه سرویس های اینترنتی ارتباط برقرار کند. برای مثال این تفنگ به گونه ای طراحی شده است که هر زمان تیری شلیک شد، توئیتی در خصوص آن ارسال کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.



منبع :businessinsider

انتهای پیام/
برچسب ها: اسلحه ، اینترنت ، کنترل ، oracle
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار