تشکیل بانک اطلاعاتی هنجار شکنان در شهرستان ملارد

دادستان شهرستان ملارد گفت: تشکیل و تکمیل بانک اطلاعاتی هنجار شکنان این منطقه از طرح‌های اولویت داری است که نقش سازنده‌ای در کنترل و شناسایی بزهکاران در این شهرستان ایفا می‌‌کند.

تشکیل بانک اطلاعاتی هنجار شکنان در شهرستان ملاردجواد جبله دادستان شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اجتمای باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار کرد: یکی از دستور کارهای جدی مجموعه دادگستری و دادسرای این شهرستان، برخورد جدی با هنجارشکنان و اراذل اوباش است و با افرادی که با استفاده از قمه و چاقو مبادرت به قدرت نمایی می‌کنند، قاطعانه مقابله می‌کنیم.

 وی افزود: دستگاه قضایی ملارد برای حفظ آرامش و امنیت شهروندان، تمهیدات بسیاری را اتخاذ کرده تا ناهنجاری‌های اجتماعی و قانون شکنی‌ها به حداقل ممکن کاهش یابد.

دادستان ملارد بیان کرد: تشکیل بانک اطلاعاتی از هنجار شکنان از دیگر اقدامات مطلوب است که در دستور کار قرار دارد و در آینده نیز استمرار خواهد داشت.

 جبله یاد آور شد: تعامل دستگاه ها و ارگان‌های فعال در سطح شهرستان با مجموعه دستگاه قضایی بسیار سازنده است و با توجه به تدابیر اتخاذ شده امیدواریم روند موفقیت آمیز موجود همچنان با سرعت فزاینده طی شود تا توسعه پایدار در این منطقه در بستری سالم و توام با آرامش تحقق پیدا کند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار